Terug

Geen teruggave met terugbetaling mogelijk

Closed Openbaar

Urban-Amsterdam

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: Urban-Amsterdam

10/01/2024

Beste,Ik schrijf u hier omdat ik graag wil dat u mij helpt om mijn geld terug te krijgen van een aankoop die mislukt is en om mogelijk een oplichtingsbedrijf te sluiten.Ik heb in December 4 truien gekocht bij Urban-Amsterdam. Op de website werd beweerd dat er één van kasjmier was en de rest van zacht materiaal van hoge kwaliteit met een goede pasvorm.Toen ik de goederen vorige week ontving, realiseerde ik me dat de kasjmier trui in plaats daarvan 100% acryl was en de rest van de truien had niet eens een label met de samenstelling van het materiaal, wat volgens mij niet legaal is in Europa.De truien hebben ook geen goede pasvorm en zijn veel te groot voor mij en aangezien ik de kleinste maat heb besteld, is er geen manier voor mij om truien te vinden die mij wel passen.In wezen was ik helemaal niet tevreden met mijn aankoop omdat de producten van lage kwaliteit zijn en veel te duur om in China te worden geproduceerd (info die niet op de website stond).Ik heb het bedrijf aangeschreven voor een volledige terugbetaling, waarvan ik weet dat het verplicht is in Europa en zoals je kunt zien in hun antwoorden beweren ze eerst dat ik gewoon van maat kan veranderen en daarna dat ze 10% terugbetalen terwijl ze de producten bij mij laten, wat ik niet wil. Op hun website staat geld terug gegarandeerd of 14 dagen of 30 afhankelijk van waar je leest, maar nu beweren ze dat dit niet mogelijk is.Vervolgens controleerde ik hun trustpilot beoordelingen die op hun website als uitstekend staan vermeld (gebaseerd op 3000 beoordelingen) en die waren ook nep zoals je hier kunt zien: https://nl.trustpilot.com/review/urban-amsterdam.nl (stom van me dat ik dit niet eerder heb gecontroleerd).Ik heb alle bewijzen bij de claim gevoegd.Kunt u mij alstublieft helpen om mijn geld terug te krijgen en mogelijk dit oplichtingsbedrijf te sluiten?Hartelijk dank voor uw hulpVriendelijke groetenClotilde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform