Beste,Ik schrijf u hier omdat ik graag wil dat u mij helpt om mijn geld terug te krijgen van een aankoop die mislukt is en om mogelijk een oplichtingsbedrijf te sluiten.Ik heb in December 4 truien gekocht bij Urban-Amsterdam. Op de website werd beweerd dat er één van kasjmier was en de rest van zacht materiaal van hoge kwaliteit met een goede pasvorm.Toen ik de goederen vorige week ontving, realiseerde ik me dat de kasjmier trui in plaats daarvan 100% acryl was en de rest van de truien had niet eens een label met de samenstelling van het materiaal, wat volgens mij niet legaal is in Europa.De truien hebben ook geen goede pasvorm en zijn veel te groot voor mij en aangezien ik de kleinste maat heb besteld, is er geen manier voor mij om truien te vinden die mij wel passen.In wezen was ik helemaal niet tevreden met mijn aankoop omdat de producten van lage kwaliteit zijn en veel te duur om in China te worden geproduceerd (info die niet op de website stond).Ik heb het bedrijf aangeschreven voor een volledige terugbetaling, waarvan ik weet dat het verplicht is in Europa en zoals je kunt zien in hun antwoorden beweren ze eerst dat ik gewoon van maat kan veranderen en daarna dat ze 10% terugbetalen terwijl ze de producten bij mij laten, wat ik niet wil. Op hun website staat geld terug gegarandeerd of 14 dagen of 30 afhankelijk van waar je leest, maar nu beweren ze dat dit niet mogelijk is.Vervolgens controleerde ik hun trustpilot beoordelingen die op hun website als uitstekend staan vermeld (gebaseerd op 3000 beoordelingen) en die waren ook nep zoals je hier kunt zien: https://nl.trustpilot.com/review/urban-amsterdam.nl (stom van me dat ik dit niet eerder heb gecontroleerd).Ik heb alle bewijzen bij de claim gevoegd.Kunt u mij alstublieft helpen om mijn geld terug te krijgen en mogelijk dit oplichtingsbedrijf te sluiten?Hartelijk dank voor uw hulpVriendelijke groetenClotilde