Terug

Geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. G.

Naar: Temu

30/10/2024

Beste, Ik heb een bestelling gedaan via Temu. bestelling (PO-020-11509610773112708) Echter, het pakket staat als geleverd maar ik heb niets ontvangen. Ik heb meermaals met temu contact opgenomen en ik krijg altijd hetzelfde bericht. Dus ik zit zonder goederen en met een factuur. Ik heb ook contact opgenomen met de vervoerder en zij zeggen dat het pakket niet te traceren is, en dat ik contact op moet nemen met temu. Dat heb ik gedaan en ik heb ook een screenshot van de mail gestuurd, zonder resultaat.

Berichten (4)

M. G.

Naar: Temu

04/11/2024

Beste, Ik heb een bestelling gedaan via Temu. bestelling (PO-020-11509610773112708) Echter, het pakket staat als geleverd maar ik heb niets ontvangen. Ik heb meermaals met temu contact opgenomen en ik krijg altijd hetzelfde bericht. Dus ik zit zonder goederen en met een factuur. Ik heb ook contact opgenomen met de vervoerder en zij zeggen dat het pakket niet te traceren is, en dat ik contact op moet nemen met temu. Dat heb ik gedaan en ik heb ook een screenshot van de mail gestuurd, zonder resultaat.

M. G.

Naar: Temu

05/11/2024

Ik heb nu een boete gekregen voor het niet betalen. Excuses, maar ik ga niets betalen voor een product dat ik nooit heb aangekregen.

Bemiddeling door Testaankoop 06 november 2024

Temu

Naar: M. G.

17/11/2024

Dear Sir or Madam, We refer to customer’s complaint with reference number @@Ref_ID@fb1dee094e04bfde11@REF_ID@@. Thank you for your understanding and patience in this matter. Upon receiving your email, we promptly conducted an internal investigation. Our system shows that the package inquired by the consumer was delivered on October 4, 2024. The logistics official website also shows that the package has been signed for and received. We have contacted the relevant departments. Please remind consumers to pay attention to their email or phone. The logistics company will contact the consumer to verify this issue. For further questions, please feel free to contact us. We have included a courtesy Dutch translation of our response. Should you find any discrepancies between the Dutch and English versions, please refer to the English version for our intended meaning. Best regards, Temu Legal Team ------------------------------------- Geachte heer of mevrouw, Wij verwijzen naar de klacht van de klant met referentienummer @@Ref_ID@fb1dee094e04bfde11@REF_ID@@. Bedankt voor uw begrip en geduld in deze kwestie. Na ontvangst van uw e-mail hebben wij onmiddellijk een intern onderzoek uitgevoerd. Ons systeem toont aan dat het pakket waar de consument om vroeg, op 4 oktober 2024 is afgeleverd. De officiële website van de logistiek toont ook aan dat het pakket is ondertekend en ontvangen. Wij hebben contact opgenomen met de relevante afdelingen. Herinner consumenten eraan om hun e-mail of telefoon in de gaten te houden. Het logistieke bedrijf zal contact opnemen met de consument om dit probleem te verifiëren. Voor verdere vragen kunt u gerust contact met ons opnemen. Wij hebben een beleefde Nederlandse vertaling van ons antwoord bijgevoegd. Mocht u verschillen vinden tussen de Nederlandse en Engelse versies, raadpleeg dan de Engelse versie voor onze bedoelde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message

Temu

Naar: M. G.

22/11/2024

Dear Sir or Madam, We refer to customer’s complaint with reference number @@Ref_ID@fb1dee094e04bfde11@REF_ID@@. Thank you for your understanding and patience in this matter. We are very sorry that the customer did not receive the package. We have currently received feedback from the logistics provider confirming that the package has been lost. We have processed a full refund to customer's original payment method for this package. Once the refund has been successfully processed, please note that it may take 1-5 business days for the refund to appear in the original payment method. If the refund is issued as Temu credit, it will be available in the Temu Credit Blance within 3 minutes. If customer encounters any problems during the shopping process, please feel free to contact our customer service team. For further questions, please feel free to contact us. We have included a courtesy Dutch translation of our response. Should you find any discrepancies between the Dutch and English versions, please refer to the English version for our intended meaning. Best regards, Temu Legal Team -------------------------------------- Geachte heer of mevrouw, We verwijzen naar de klacht van de klant met referentienummer @@Ref_ID@fb1dee094e04bfde11@REF_ID@@. Bedankt voor uw begrip en geduld in deze kwestie. Het spijt ons zeer dat de klant het pakket niet heeft ontvangen. We hebben momenteel feedback ontvangen van de logistieke dienstverlener waarin wordt bevestigd dat het pakket is kwijtgeraakt. We hebben een volledige terugbetaling verwerkt naar de oorspronkelijke betaalmethode van de klant voor dit pakket. Zodra de terugbetaling succesvol is verwerkt, kan het 1-5 werkdagen duren voordat de terugbetaling wordt weergegeven in de oorspronkelijke betaalmethode. Als de terugbetaling wordt uitgegeven als Temu-tegoed, is deze binnen 3 minuten beschikbaar in de Temu Credit Blance. Als de klant problemen ondervindt tijdens het winkelproces, neem dan gerust contact op met ons klantenserviceteam. Voor verdere vragen kunt u gerust contact met ons opnemen. We hebben een beleefde Nederlandse vertaling van ons antwoord bijgevoegd. Mocht u verschillen vinden tussen de Nederlandse en Engelse versies, raadpleeg dan de Engelse versie voor onze bedoelde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Juridisch Team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform