Terug

geen terugbetaling

Closed Openbaar

Gedgetfreakzz

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

N. V.

Naar: Gedgetfreakzz

12/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik bij u een reis/verblijf geboekt met boekingsnummer [REFERENTIE]. Op [datum] liet u mij weten dat u: - aan mijn boeking volgende wijziging aanbrengt: [BESCHRIJVING WIJZIGING]. Hier ging ik niet mee akkoord. - mijn boeking annuleert. Op [DATUM] vroeg ik om de terugbetaling van [BEDRAG] euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de [X] dagen het bedrag van [X] euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging/annulering

Bemiddeling door Testaankoop 12 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform