Terug

Geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: GOTOGATE

28/04/2024

Beste Ik boekte via Gotogate een retourvlucht van Brussel naar Kaapstad. Op 10 januari 2023 ontving ik een e-mail waarin ik werd geïnformeerd over de annulering van mijn vlucht vanwege een wijziging in het vluchtschema. Tot op heden heb ik nog steeds geen refund ontvangen en we zijn meer dan een jaar verder.Sindsdien heb ik regelmatig contact gehad met Gotogate over het terugbetalingsproces. Ondanks talloze pogingen is er een voortdurend gebrek aan vooruitgang.Elke keer dat ik contact heb opgenomen met Gotogate, kreeg ik hetzelfde antwoord: Er is iets misgegaan met de aanvraag OF de aanvraag is verlopen en we zullen de terugbetalingsaanvraag opnieuw naar de luchtvaartmaatschappij sturen OF we hebben het geld nog niet ontvangen. Bovendien werd me steeds verteld: binnen een week zal de terugbetaling worden verwerkt of hoort u van ons, wat nooit het geval was.Nu, na een jaar van pogingen om deze kwestie op te lossen, werd mij verteld om contact op te nemen met Rwandair zelf.Ik nam contact met hen op en zij vertelden me dat ze de status konden controleren en me konden helpen als ze het nummer van de terugbetalingsaanvraag hadden. Dus vroeg ik eindelijk op 2 januari 2024 om een bewijs van de terugbetalingsaanvraag door te vragen naar het nummer van de Refund Application. Tot mijn ontsteltenis werd mij toen meegedeeld dat er een technische fout is opgetreden (alle voorgaande keren?), en Gotogate het nummer van de terugbetalingsaanvraag nog niet heeft (na een jaar). Dit is een onaanvaardbare situatie, en ik ben diep teleurgesteld door het gebrek aan transparantie en efficiëntie bij de afhandeling van mijn terugbetalingsverzoek.Vandaag (28/04/24) bel ik terug en zeggen ze gewoon de airline heeft nog niet betaald, aldus de informatie dat ze me telkens geven klopt niet. Ik dring er bij u op aan deze zaak met de nodige urgentie te behandelen en onmiddellijk actie te ondernemen . Ik verwacht dat Gotogate deze situatie snel rechtzet en de benodigde informatie zonder verdere vertraging verstrekt.Ik waardeer uw onmiddellijke aandacht voor deze zaak en verwacht een snelle en uitgebreide reactie.

Berichten (1)

GOTOGATE

Naar: M. V.

28/04/2024

Dear Sir/Madam, Thank you for reaching out! Please note that we do not support any requests via this channel and we couldn't register your query in our support system. This email is an automated no-reply message. For booking assistance and available support options, please log in to "My Bookings". Here you'll find tailored support options to meet your needs. If you haven't booked yet, visit our contact us page for help. For answers to common questions, check out our FAQs and "My Bookings" pages.Kind regards, Etraveli Group


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform