Terug

Geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: TIX TRAVEL GROUP

03/02/2024

Beste, Op 23/01 boekten wij via Tix 2 vliegtickets richting Casablanca voor een bedrag van 773,06 euro. Meteen daarna kregen wij bevestiging, maar een dag later, op 24/01, kregen we bericht dat de tickets gecanceld waren. Sindsdien worden we van het kastje naar de muur gestuurd, en hebben we ons geld nog altijd niet terug. Tix is enkel bereikbaar via een invulformulier. We hebben dat twee keer ingevuld, en krijgen dan meteen een automatisch antwoord terug dat we ons moeten wenden tot TUI. Bij TUI zeggen ze dat ze het geld voor de tickets nooit ontvangen hebben van Tix, en dat dat de reden is waarom de tickets werden gecanceld. Voor ons betekent dat het volgende: we zijn ons geld kwijt, we hebben geen tickets én we hebben nieuwe tickets moeten kopen die door het tijdverlies een pak duurder zijn. Kunnen jullie ons helpen dit aan te kaarten?Vriendelijke groet,Jo Smeets & Nathalie Stroobants


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform