Terug

Geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Refurbished.be

29/12/2023

Beste, ik bestelde op 21/11/23 een iPhone SE. Op de website staat ‘vandaag besteld morgen geleverd’. Aangezien ik hem enkele dagen later nog steeds niet had ontvangen heb ik hen proberen bellen en dan mailen (via de website). Ik heb dan een mail gekregen waarin ze zeggen dat dit gecontroleerd hebben en dat ze helaas nog geen track&trace zien. Ze hebben dit doorgegeven aan hun verkoopspartner. Ik zou binnen 24u een update ontvangen. Dit was op 24/11/23. Ik ben blijven volhouden en op 27/11/23 kreeg ik een mail dat er vertraging is opgelopen bij de verkoopspartner en dat ze helaas geen andere verkoopspartner gevonden hebben die wel kunnen leveren. Ze bieden hun excuses aan en geven me de opties: Wachten op levering of annulering van de bestelling. Ze zouden het volledige aankoopbedrag terugstorten binnen 15 werkdagen. Ik heb gekozen voor een annulering met terugbetaling. Ik wacht nog steeds op mijn geld. Het gaat over een bedrag van €209.

Berichten (1)

Refurbished.be

Naar: D. V.

29/12/2023

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail.Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder nummer 731033187.Momenteel is het enorm druk en zijn er op de klantenservice grote achterstanden ontstaan. Wij doen er alles aan u zo snel als mogelijk te woord te staan en u te voorzien van een antwoord en/of oplossing.Wij er alles aan u binnen 5 werkdagen te voorzien van een reactie op uw mail.Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Klantenservice Refurbished.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform