Terug

Geen terugbetaling

Closed Openbaar

Gedgetfreakzz

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Gedgetfreakzz

09/07/2024

Geachte heer Brian, Op 5-06-2024, deed ik via jouw website een online aankoop voor een Garmin Edge 540. Gezien ik op 11-06-2024 geen (verzend-)bevestiging kreeg en ik weinig vertrouwen had verworven omtrent uw webwinkel, wilde ik deze annuleren. Ik stuurde hiervoor dan ook een mail. Pas wanneer ik een tweede mail stuurde op 14-06-2024, kreeg ik een annuleringsbericht. Ik vroeg telkens ook naar een terugbetaling. Ik stel echter vast dat sinds mijn bericht op 14-06-2024, ik 6 verschillende momenten contact met op probeerde te maken. Dit telkens met de vraag om het openstaande bedrag van 319,00 euro terug te vorderden. Tot op heden kreeg ik enkel een paar vage antwoorden terug. Op jullie website is echter het volgende te lezen: Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Dit aanslepende en vervelende mailverkeer heeft geleid tot een nog steeds openstaand bedrag van 319,00 euro alsook heel wat frustraties. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 15 juli 2024 de terugbetaling uitgevoerd te hebben alsook me hiervan op de hoogte gebracht te hebben. Met vriendelijke groeten, Mattias Poedts Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Bemiddeling door Testaankoop 24 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform