Terug

Geen terugbetaling van geannuleerd artikel

Opgelost Openbaar

TI 84shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: TI 84shop

07/10/2022

Op 31/07/2022 had ik een PS5 gekocht op een Nederlandse webwinkel. Na twee weken had ik nog steeds geen verzendingsbevestiging. Dus mailde ik dat ze de bestelling mogen annuleren en mijn geld terug storten. Men ging dit binnen de week doen. Nu 2 maand verder heb ik nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Ik heb hen al meerdere malen gecontacteerd en telkens komen ze af met smoesjes: mogen we de creditnota zien, mogen we uw IBAN nummer, we zullen het maandag storten (reeds drie maandagen beloofd), ... Nu zeiden ze dat men het maandag zal vereffenen. Ik heb hen verteld als dit niet gebeurt ik de politie zal contacteren. Ik ben echt ten einde raad...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform