Terug

Geen terugbetaling pakket kwijt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. L.

Naar: Temu

11/02/2025

Pakket zou geleverd zijn op 01/02/2025. Contact opgenomen met koerierdienst colis privé. Temu weigert enige samenwerking op terugbetaling van mijn pakket. Heb niets ontvangen.

Berichten (2)

Temu

Naar: S. L.

17/02/2025

Dear Sir or Madam, We refer to your email dated 11 February 2025 in respect of the case numbered@@REF_ID@8d54e354845760dbac@REF_ID@@. Thank you for bringing this matter to our attention. We regret to hear that the customer's experience with us is less than satisfactory. We have contacted Colis Prive to initiate an investigation. The result of the investigation depends on Colis Prive. We recommend that the customer wait patiently. If Colis Prive confirms that the package is lost, we will issue the refund accordingly. We have included a courtesy Dutch translation of this email. Should you find any discrepancies between the Dutch and English versions, please refer to the English version for our intended meaning. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer/mevrouw, Wij verwijzen naar uw e-mail van 11 februari 2025 met betrekking tot de zaak met nummer@@REF_ID@8d54e354845760dbac@REF_ID@@. Bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht. Het spijt ons te horen dat de ervaring van de klant met ons niet naar wens is. We hebben contact opgenomen met Colis Prive om een ​​onderzoek te starten. De uitkomst van het onderzoek is afhankelijk van Colis Prive. We raden de klant aan geduldig te wachten. Als Colis Prive bevestigt dat het pakket verloren is gegaan, zullen we de terugbetaling dienovereenkomstig uitvoeren. We hebben een beleefde Nederlandse vertaling van deze e-mail bijgevoegd. Mocht u verschillen vinden tussen de Nederlandse en Engelse versie, raadpleeg dan de Engelse versie voor onze beoogde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message

Temu

Naar: S. L.

19/02/2025

Dear Sir or Madam, We refer to your email dated February 11, 2025 in respect of the case numbered@@REF_ID@8d54e354845760dbac@REF_ID@@. We have issued a refund for the order PO-020-12981968666153372. Kindly note that it normally takes 1-5 business days for the refund to reach the customer's original payment method. We hope this sufficiently addresses the customer's concerns. Please do not hesitate to reach out if you have any further questions. We have included a courtesy Dutch translation of this email. Should you find any discrepancies between the Dutch and English versions, please refer to the English version for our intended meaning. Kind regards, Temu Legal Team Geachte meneer of mevrouw, Wij verwijzen naar uw e-mail van 11 februari 2025 met betrekking tot het dossiernummer @@REF_ID@8d54e354845760dbac@REF_ID@@. Wij hebben een terugbetaling uitgevoerd voor de bestelling PO-020-12981968666153372.Houd er rekening mee dat het normaal gesproken 1-5 werkdagen duurt voordat de terugbetaling op de oorspronkelijke betaalmethode van de klant verschijnt. We hopen dat dit de zorgen van de klant voldoende wegneemt. Aarzel niet om contact op te nemen als u nog vragen heeft. We hebben een Nederlandse vertaling van deze e-mail als service toegevoegd. Mocht u onverenigbaarheden tussen de Nederlandse en Engelse versie tegenkomen, dan verwijzen wij u naar de Engelse versie voor onze beoogde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Juridisch Team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform