Terug

Geen terugbetaling pakket kwijt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. L.

Naar: Temu

18/11/2024

Mijn bestelling van Temu op 18/10/24 met bestelnummer PO-020-07054939689513372 werd geleverd op 25/10/24. Ik was zelf toen aan het werk dus niet aanwezig. Volgens de tracking van post nl met nummer BG-24101851VH03QKMK En trackingnummer 3SJIBU120803698 Staat dit op geleverd. Ik ben nu al 3/4 weken bezig voor een terug betaling. Iedere keer krijg ik het standaard antwoord dat ik heel m'n huis moet controleren of bij de buren. Het pakket is nergens te bespeuren. Post nl zelf ook gecontacteerd maar kunnen me ook niet verder helpen. De betaling is via Klarna deze staat ookal gepauzeerd maar dat gaat ook niet blijven duren.

Berichten (2)

S. L.

Naar: Temu

21/11/2024

Vandaag nogmaals voor de zoveelste keer het standaard antwoord van jullie gekregen terwijl mijn pakket nergens te bespeuren is.

Temu

Naar: S. L.

22/11/2024

Dear Sir or Madam, We refer to your email dated November 18, 2024 in respect of the case numbered @@REF_ID@5b337b38494ea703fd@REF_ID@@. We regret to hear that the customer's experience with us is less than satisfactory. Upon receiving your email, we looked into the matter immediately. Although our record indicates the successful delivery of the order, as a gesture of goodwill, we are pleased to issue a full refund for the order PO-020-07054939689513372. Kindly note that it normally takes 1-5 business days for the refund to reach the customer's original payment method. We hope this sufficiently addresses the customer's concerns. Please do not hesitate to reach out if you have any further questions. We have included a courtesy Dutch translation of this email. Should you find any discrepancies between the Dutch and English versions, please refer to the English version for our intended meaning. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer of mevrouw, Wij verwijzen naar uw e-mail van 18 november 2024 met betrekking tot de zaak met nummer @@REF_ID@5b337b38494ea703fd@REF_ID@@. Wij betreuren het te horen dat de ervaring van de klant met ons niet naar wens is. Na ontvangst van uw e-mail hebben wij de kwestie onmiddellijk onderzocht. Hoewel onze gegevens aangeven dat de bestelling succesvol is geleverd, zijn wij als gebaar van goede wil verheugd om een ​​volledige terugbetaling te doen voor de bestelling PO-020-07054939689513372. Houd er rekening mee dat het normaal gesproken 1-5 werkdagen duurt voordat de terugbetaling op de oorspronkelijke betaalmethode van de klant is bijgeschreven. Wij hopen dat dit voldoende tegemoetkomt aan de zorgen van de klant. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen hebt. Wij hebben een beleefde Nederlandse vertaling van deze e-mail bijgevoegd. Mocht u verschillen vinden tussen de Nederlandse en Engelse versie, raadpleeg dan de Engelse versie voor onze beoogde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Juridisch Team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform