Terug

Geen terugbetaling pakket kwijt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. L.

Naar: Temu

11/02/2025

Pakket zou geleverd zijn op 31/01/2025 door koerierdienst colis privé maar heb niets ontvangen. Temu weigert enige samenwerking om mijn pakket terug te vergoeden.

Berichten (3)

S. L.

Naar: Temu

12/02/2025

Nogmaals contact opgenomen en krijg weeral jullie standaard antwoord ik heb geen pakket en krijg geen oplossing

Temu

Naar: S. L.

19/02/2025

Dear Sir or Madam, We refer to your email dated 12 February 2025 in respect of the case numbered@@REF_ID@44f7ebdb1aac79cdc6@REF_ID@@. Thank you for bringing this matter to our attention. We regret to hear that the customer's experience with us is less than satisfactory. We have contacted Colis Prive to initiate an investigation for the package R78106147548B3920. The result of the investigation depends on Colis Prive. We recommend that the customer wait patiently. If Colis Prive confirms that the package is lost, we will issue the refund accordingly. We have included a courtesy Dutch translation of this email. Should you find any discrepancies between the Dutch and English versions, please refer to the English version for our intended meaning. Kind regards, Temu Legal Team Geachte meneer of mevrouw,​ Wij verwijzen naar uw e-mail van 12 februari 2025 met betrekking tot het dossiernummer@@REF_ID@44f7ebdb1aac79cdc6@REF_ID@@. Wij danken u voor het onder onze aandacht brengen van deze kwestie. Wij betreuren het te horen dat de ervaring die de klant met ons heeft gehad, niet bevredigend is geweest.​ We hebben contact opgenomen met Colis Prive om een onderzoek te starten naar het pakket R78106147548B3920. Het resultaat van het onderzoek ligt bij Colis Prive. Wij raden de klant aan om geduldig te wachten. Als Colis Prive bevestigt dat het pakket verloren is, zullen wij de terugbetaling verzorgen.​ We hebben een Nederlandse vertaling van deze e-mail als service toegevoegd. Mocht u onverenigbaarheden tussen de Nederlandse en Engelse versie tegenkomen, dan verwijzen wij u naar de Engelse versie voor onze beoogde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message

Temu

Naar: S. L.

25/02/2025

Dear Sir or Madam, We refer to your email dated February 12, 2025 in respect of the case numbered@@REF_ID@44f7ebdb1aac79cdc6@REF_ID@@. Upon receiving your email, we looked into the matter immediately. Although our record indicates the successful delivery of the order, as a gesture of goodwill, we have issued a refund for the order in question. Kindly note that it normally takes 1-5 business days for the refund to reach the customer's original payment method. Thank you for your patience and understanding. We provide herewith a courtesy German translation of our response. If there are any discrepancies between the English and German versions, please refer to the English version for our intended meaning. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer of mevrouw, Wij verwijzen naar uw e-mail van 12 februari 2025 met betrekking tot de zaak met nummer@@REF_ID@44f7ebdb1aac79cdc6@REF_ID@@. Na ontvangst van uw e-mail hebben wij de kwestie onmiddellijk onderzocht. Hoewel onze gegevens aangeven dat de bestelling succesvol is geleverd, hebben wij als gebaar van goede wil een terugbetaling gedaan voor de betreffende bestelling. Houd er rekening mee dat het normaal gesproken 1-5 werkdagen duurt voordat de terugbetaling op de oorspronkelijke betaalmethode van de klant is bijgeschreven. Bedankt voor uw geduld en begrip. Hierbij bieden wij een beleefde Duitse vertaling van ons antwoord. Als er verschillen zijn tussen de Engelse en Duitse versies, raadpleeg dan de Engelse versie voor onze beoogde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform