Terug

Geen terugbetaling ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

04/05/2022

Beste,Ik heb op 18/03/2022 een tuinset besteld bij Exterioo. Ik had per ongeluk de foute maat besteld en heb de bestelling moeten annuleren. Helaas was het al te laat om de levering stop te zetten dus werd er geadviseerd om de goederen te weigeren bij ontvangst. Dit heb ik toen gedaan.Ondertussen bijna 2 maanden verder en heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen. De klantendienst heeft al meerdere keren bevestigd dat de betaling zal gebeuren maar tot nu toe geen resultaat.

Berichten (1)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: L. P.

06/05/2022

----------------------------------------------Petra DD, 6 mei 2022 10:35 CESTDag Mevrouw Panis,Bedankt voor je bericht.We vinden het spijtig om te vernemen dat je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen.Graag kijken we dit verder na. Zou je ons je bestelbonnummer, showroom van aankoop en je bankrekeningnummer kunnen bezorgen in je dossier 2206398-01 of per mail naar hallo@exterioo.be?We helpen je graag verder.Vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,Petra DDCustomer CareExterioo Tuinmeubelen09/298 10 43----------------------------------------------Klachtenbox, 4 mei 2022 16:04 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[WYR5EK-D8G5] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[WYR5EK-D8G5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform