Terug

Geen terugbetaling ontvangen na annulatie bestelling

Closed Openbaar

TI 84shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. J.

Naar: TI 84shop

23/02/2024

Beste,Ik bestelde op 24 december een PS5 (over termijn 3-5 werkdagen). Na 2 weken had ik nog steeds niets ontvangen en ook geen communicatie vernomen. Ik heb dan maar besloten de bestelling te annuleren. Dit werd bevestigd na enkele dagen. Bovendien werd vermeld da ik contact moest opnemen als ik na 10 dagen het bedrag niet op m’n rekening had. Ondertussen zijn we weer meerdere weken verder en heb ik het geld nog steeds niet ontvangen. De communicatie verloopt zeer moeizaam. Ik heb 1 maal antwoord ontvangen op m’n mails om te vragen of ze een alternatief voorstel konden doen ipv terug betaling. Dat is niet de afspraak volgens de voorwaarden, die ik online kon vinden over annulatie.Groeten,Ben


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform