Terug

Geen terugbetaling na retournering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. A.

Naar: Revoi

15/08/2023

Ik heb mijn bestelling #2696 geretourneerd gezien deze beschadigd toe kwam op 23/06. Ik heb bewijs ontvangen dat deze is aangekomen, maar het aankoop bedrag is nog steeds niet terugbetaald.Ik nam reeds verschillende keren contact op via info@revoi.nl en kreeg steeds de melding dat ze dit aan hun manager moeten navragen en feedback afwachten.Volgens het Europees retourrecht hebt ik recht op een terugbetaling van het aankoopbedrag van €44,95.Ik heb ook 16,5 euro betaald om mn pakketje terug te sturen naar NL.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform