Ondanks herhaalde maningen werd mijn vraag om herroeping van mijn aankoop van een cadeaubon nog niet opgevolgd.
Mijn bestelling dateert van 29/10/2025, mijn herroeping van 11/11/2025, dus binnen de wettelijke termijn van 14 kalenderdagen.
Volgens de algemene voorwaarden is herroepen mogelijk zolang de cadeaubon niet ingewisseld is, wat hier ook niet gebeurd is.
Ik had telefonisch contact met de uitbaatster op 25/11/2025 én op 02/12/2025. Beide keren werd beloofd dat het nodige gedaan zou worden. Daarnaast heb ik sinds 22/10/2025 talloze e-mails gestuurd, die niet of traag werden opgevolgd.
Tot op heden heb ik nog geen terugbetaling ontvangen. Het gaat om een aanzienlijk bedrag van € 400,00 (+ administratieve kost) budget dat we samenlegden voor een verjaardagscadeau voor mijn zus.
Dat de terugbetaling gebeurt via het boekingssysteem zoals gemeld in het laatste gesprek maakt mij niet uit, maar het is wel de verantwoordelijk van het bedrijf om te zorgen dat dit dan binnen de wettelijke terugbetalingstermijn gebeurt.
Ik eis dat het bedrag vandaag of morgen terugbetaald wordt.