Terug

Geen terugbetaling door hospitalisatieverzekering en geen communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Belfius Banque/bank

03/01/2022

Beste, wij oefenen al lang, heel lang, geduld uit om terugbetaald te worden op basis van onze hospitalisatieverzekering! Communicatie per mail is niet mogelijk en per telefoon is dit heel uitzonderlijk mogelijk: na17à18 minuten valt jullie bandje uit en wordt de lijn gewoon verbroken! Er is een serieuze, lees:schrijnende achterstand, voor terugbetalingen… er werd gevraagd via een brief en via automatische antwoorden op mail om jullie diensten niet te bellen of te mailen … zodat de achterstand kon weggewerkt worden tegen december… wij zagen hier nog niets van. Maar voor terugvorderingen en herinneringen vindt jullie organisatie wel de tijd en de mogelijkheid! Dit terwijl mails werden verstuurd en er telefonisch contact was waarbij we voorgesteld hebben om deze terugvorderingen niet te betalen zo lang de achterstand niet weggewerkt is door een systematisch beheer van het dossier en een deftige bereikbaarheid en communicatie. Dit verzoek werd ook per mail bezorgd aan een leidinggevende.

Berichten (6)

Belfius Banque/bank

Naar: E. D.

03/01/2022

BesteWij hebben deze klacht via uw platform ontvangen.Echter, kunnen wij het onderzoek van uw aanvraag niet aanvatten aangezien uw aanvraag onvoldoende duidelijk of onvolledig is.Gelieve ons daarom het volledige adres en geboortedatum van de klant te mailen zodat wij de juiste clientgegevens kunnen inbrengen.Kan u ons ook contactgegevens van de werkgever bezorgen?Met vriendelijke groeten.Klachtenbeheer-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

Belfius Banque/bank

Naar: E. D.

03/01/2022

Collette Muriel (Belfius) would like to recall the message, "Klacht - Geen terugbetaling door hospitalisatieverzekering en geen communicatie - (CPTBE01423420-42)".-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

Belfius Banque/bank

Naar: E. D.

03/01/2022

BesteWij hebben deze klacht via uw platform ontvangen.Echter, kunnen wij het onderzoek van uw aanvraag niet aanvatten aangezien uw aanvraag onvoldoende duidelijk of onvolledig is.Gelieve ons daarom het volledige adres en geboortedatum van de klant te mailen zodat wij de juiste clientgegevens kunnen inbrengen.Kan u ons ook contactgegevens van de werkgever bezorgen?Met vriendelijke groeten.Klachtenbeheerrcredi 22 décembre 2021 08:37st]Klacht - Geen terugbetaling door hospitalisatieverzekering en geen communicatie - (CPTBE01423420-42)-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

E. D.

Naar: Belfius Banque/bank

03/01/2022

Beste, De klacht gaat over mijn papa Eric Declercq geboren op 15/4/1933. Jullie referentie of aansluitingsnummer (wat ik dacht ik ook meegestuurd heb met de klacht…) is 009234000680096… intussen zijn we alweer enkele onbeantwoorde mails verder en werd jullie belofte om tegen december achterstand in het dossier en betalingen bij te werken niet nagekomen… Ik hoop echt dat jullie het dossier via deze weg ter harte zullen nemen en we opnieuw op een constructieve manier verder kunnen in 2022. Hoopvolle groeten, Karolien Declercq

E. D.

Naar: Belfius Banque/bank

03/01/2022

Beste, ik zag nu pas dat u ook de gegevens van de werkgever van de verzekerende Eric Declercq vraagt. Gezien mijn papa geboren is op 15/4/1933 (geboortedatum was bij eerste schrijven ook al vermeld en bij telefonische contacten met uw diensten in het verleden voldoende om dossier terug te vinden…) is hij met pensioen. Zijn werkgever was het Heilig Hartziekenhuis in Roeselare. Dit is nu AZ Delta Rumbeke. Ik vernam dat vele werknemers van dit ziekenhuis dezelfde problemen kennen als wij en reeds een klacht indienden.Met hoopvolle groeten, Karolien Declercq

Belfius Banque/bank

Naar: E. D.

05/01/2022

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw brief/e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform