Terug

Geen terugbetaling bij ontvangen beschadigd product

Opgelost Openbaar

Raamdecoratie

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. V.

Naar: Raamdecoratie

13/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [30/04/2024] kocht ik een [Lamellen] in uw winkel en betaalde ik er [467€] voor. Het artikel is beschadigd ontvangen en er werd een terugbetaling gevraagd. Op [03/06] vroeg ik een terugbetaling Aan voor mijn product. [Mijn verzoek is afgewezen omdat [jullie pas op 10/06 geantwoord hebben en toen voorstelden op 2 nieuwe artikelen terug te sturen]. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat [ik duidelijk op 03-06 had aangegeven mijn geld terug te krijgen.] Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om de terugbetaling te voorzien dewelke is voorgeschreven in jullie voorwaarden, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Bewijs van de mail op 03/06 met vraag tot terugbetaling

Berichten (2)

Raamdecoratie

Naar: M. V.

13/08/2024

BesteKlachten,Let op:Het is op dit moment erg druk waardoor een reactie langer kan duren dan we graag zouden willen.Ons hele team werkt extra hard om iedereen goed van dienst te zijn. Houd rekening met een reactietijd van een aantal werkdagen.Bedankt voor je e-mail, we hebben deze goed ontvangen.Wanneer je jouw verzoek nogwilt aanvullen dan kun je deze e-mail beantwoorden.Jouw ticket nummer:864400Het onderwerp:Geen terugbetaling bij ontvangen beschadigd productDe vraag: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Houd je ticket nummer bij de hand wanneer je hierover contact met ons opneemt.Met vriendelijke groet,Raamdecoratie.com - Samen maken wij van jouw huis een thuis864400:24907

Raamdecoratie

Naar: M. V.

22/08/2024

Ticket nummer: 864400Beste,Beste Mauren,Wij vinden het nogmaals super vervelend dat de speciaal voor u op maat gemaakte jaloezieën met transportschade geleverd zijn. Het is niet mogelijk om speciaal op maat gemaakte producten te retourneren. In onze algemene voorwaarden staat hetvolgende beschreven: ''Indien Raamdecoratie.com de klacht gegrond acht, worden de relevante producten hersteld, vervangen of vergoed.'' Omdat het op maat gemaakte producten zijn die niet geretourneerd kunnen worden, kiezen wij voor het kosteloos vervangen van de jaloezieën voor twee compleet nieuwe exemplaren.Wij hebben in deze situatie het recht om de klacht op te lossen door kosteloos twee nieuwe jaloezieën te leveren. Dat u op eigen initiatief in de tussentijd ergens anders jaloezieën besteld heeft vinden wij heel vervelend, maar veranderd niks aan de situatie. Wij vinden het vervelend dat u de nieuwe jaloezieën aan de deur geweigerd heeft. Wanneer u de jaloezieën nogmaals wenst te ontvangen dan horen wij dit graag. Wij zullen de jaloezieën dan nogmaals verzenden.Met vriendelijke groet,Raamdecoratie.com - Samen maken wij van jouw huis een thuis Op Di, 13 Aug om 2:00 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 864400:24907


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform