Ticket nummer: 864400Beste,Beste Mauren,Wij vinden het nogmaals super vervelend dat de speciaal voor u op maat gemaakte jaloezieën met transportschade geleverd zijn. Het is niet mogelijk om speciaal op maat gemaakte producten te retourneren. In onze algemene voorwaarden staat hetvolgende beschreven: ''Indien Raamdecoratie.com de klacht gegrond acht, worden de relevante producten hersteld, vervangen of vergoed.'' Omdat het op maat gemaakte producten zijn die niet geretourneerd kunnen worden, kiezen wij voor het kosteloos vervangen van de jaloezieën voor twee compleet nieuwe exemplaren.Wij hebben in deze situatie het recht om de klacht op te lossen door kosteloos twee nieuwe jaloezieën te leveren. Dat u op eigen initiatief in de tussentijd ergens anders jaloezieën besteld heeft vinden wij heel vervelend, maar veranderd niks aan de situatie. Wij vinden het vervelend dat u de nieuwe jaloezieën aan de deur geweigerd heeft. Wanneer u de jaloezieën nogmaals wenst te ontvangen dan horen wij dit graag. Wij zullen de jaloezieën dan nogmaals verzenden.Met vriendelijke groet,Raamdecoratie.com - Samen maken wij van jouw huis een thuis Op Di, 13 Aug om 2:00 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: 864400:24907