Terug

geen service

Closed Openbaar

Service bike

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Service bike

22/04/2024

Beste, Op 25 maart 2024 vroeg ik onderhoud en herstelling aan bij service bike, dit voor de herstelling / onderhoud van onze elektrische fiets van het merk Minerva.Ik kreeg op 27 maart 2024 een mail dat onze aanvraag goedgekeurd was met volgend nummer #W-49766 en ook de vraag of er iemand aan huis moest komen of dat we gingen langsgaan bij een servicepunt. Ik mailde onmiddellijk terug dat we bij het dichtsbijzijnde servicepunt wilden langsgaan. Tot op heden geen mail meer terug gekregen. Ik stuurde reeds nog enkele mails en telefonisch ook niet bereikbaar. Jammer dat we niet geholpen worden. We betaalden extra voor deze dienst alsook de garantie staat op het punt te vervallen. Echt geen service van Minerva. Dit kan toch niet. Met vriendelijke groeten, Stefan Loosvelt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform