Terug

geen service bij servicebike

Closed Openbaar

Service bike

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Service bike

11/04/2024

Ik kocht in maart 2022 een elektrische fiets met 3 jaar garantie gewaarborgd door Servicebike (tot 28/3/2025) en een jaarlijks onderhoud gedurende de 3 jaar.Vorig jaar gebeurde het onderhoud zeer vlot. Dit jaar diende ik opnieuw een aanvraag in met aandachtspunt dat mijn remmen niet meer werken en de versnelling doortrapt.Na de 2 service aanvragen (op 3/3 en 19/3), verschillende mails , en verschillende pogingen tot telefonisch contact, kreeg ik tot op heden nog steeds geen antwoord.Daar ik de fiets voor mijn werk als thuisverpleegkundige gebruik, was het onverantwoord om verder met de kapotte fiets te blijven rijden.Op 29/3 bracht ik mijn fiets dan binnen bij Decathlon voor herstelling en betaalde die herstelling dan ook zelf, (125€), ondanks het feit dat dit eigenlijk onder garantie van Servicebike valt.Ik zou dus graag een terugbetaling van de herstelkosten verkrijgen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform