Terug

Geen reactie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. L.

Naar: Frama

25/06/2021

Beste,Wij hebben een frankeermachine staan met een zogezegd onderhoudscontract.Het toestel werkt niet (heeft al meer niet dan wel gewerkt) en krijgen geen gehoor. We wensten contract te beëindigen, maar toen werd verwezen naar een document die door de onderneming niet wordt opgestuurd naar ons. Er komt ook geen enkele reactie op mails.Gevolg, we kunnen toestel niet gebruiken en zien ook geen oplossing. Wij willen van het toestel af en hier geen extra kosten op betalen.

Berichten (1)

Frama

Naar: E. L.

25/06/2021

Beste Elien,Kan u mij uw gegevens bezorgen ?Dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op hieromtrent.Mvg,Kristof VandenborneAll Round Office Assistantintegrity in communication.Frama Belgium . Groot-Bijgaarden 6F1 .1702 Groot-Bijgaarden. T 02 569 05 35 . frama.beP Please consider the environment before printing this e-mail.DISCLAIMER: The contents of this message and any attachments to it are confidential and may be legally privileged. If you have received this message in error you should delete it from your system immediately and advise the sender. To any recipient of this message within Frama BVBA, unless otherwise stated you should consider this message and attachments as FRAMA BVBA CONFIDENTIAL


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform