Terug

Geen reactie op verzekeringsdossier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Induver

12/09/2023

Beste,Wij hebben in februari 2022 stormschade opgelopen aan het dak van onze woning in Bure, Tellin. Na contact werd afgesproken dat we de vergoeding in natura zouden laten uitbetalen, en dat een dakwerker voor ons uitgekozen zou worden. Via deze dakwerker ontvingen we een offerte, er werd afgesproken dat wij voor een bepaald percentage van de offerte zelf zouden betalen. We gingen akkoord en tekende de offerte. Nadien ging de dakwerker failliet. Vervolgens werd een nieuwe dakwerker aangesproken, bij een nieuwe offerte was het aandeel dat we zelf moesten betalen veel hoger dan in de oorspronkelijke offerte. We gingen hier niet mee akkoord. Uiteindelijk werd beslist om de schadevergoeding gewoon te laten uitbetalen. Dit werd overeengekomen op 14 juli. Sindsdien hebben wij hier geen reactie meer mogen ontvangen, zelfs niet na meerdere herinneringsmails en meerdere telefoontjes. Wij willen dat die dossier, dat al 1,5 jaar lopende is, afgerond wordt, maar krijgen met niemand meer contact. Groeten,Sofie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform