Terug

geen reactie op klachten via het website contactformulier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. J.

Naar: Lunch Garden

30/11/2021

Er is iets mis met het contactformulier via de website van Lunch Garden.Ik heb een klacht ingediend over de kwaliteit van de scampi's a volonté maar kreeg geen antwoord. Enkele weken laten nog eens dezelfde klacht ingediend + een klacht over het niet antwoorden, maar tot op heden geen enkele reactie.Het is ook vreemd als je een klacht indien dat je geen bevestiging krijgt dat de klacht zal behandeld worden.Is dit een manier om geen klachte te krijgen ???


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform