Terug

Geen reactie noch oplossing/terugbetaling na sluiting studio St-Truiden

Closed Openbaar

Infraligne

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Infraligne

10/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 11/03/2024, ben ik langs geweest in de studio in St-Truiden. Omdat mijn eerdere ervaringen positief waren heb ik tijdens deze nieuwe intake beslist meteen en abo voor 3 maand af te sluiten. Hiervoor heb ik toen ook meteen de 1e schijf van €119 betaald. Na mijn 1e beurt op 11/03/2024 had ik een blokkage in mijn rug, hierdoor kon en mocht ik op doktersbevel niet sporten tot eind maart. Hiervan heb ik Infraligne St-Truiden telefonisch verwittigd en mocht mijn doktersattest meenemen zodra ik terug kwam sporten. Ik stelde op 02/04, en later op 08/04 vast dat de studio gesloten was (terwijl je wel nog gewoon online afspraken kon inboeken) toen ik tot tweemaal toe voor een gesloten deur stond. De 2e keer hing er een papier op de deur en zodoende heb ik contact opgenomen met Infraligne Hasselt zoals vermeld. Ik had een abo genomen voor 3 maand waarvan de 1e schijf ter plaatse betaald en de volgende via domiciliëring zouden gaan, deze zijn niet meer van mijn rekening gegaan zoals ze me in Hasselt al verteld hadden. Ze stelden me voor om mijn overige beurtjes voor die ene maand bij hen op te nemen maar vermits ik al 20min moet rijden naar St-Truiden is het voor mij geen optie om 2x/week naar Hasselt te rijden om de beurtjes van de 1e betaalde maand daar op te nemen. Ik had daarop gevraagd om een terugbetaling te krijgen? Uiteraard wil ik die ene gebruikte beurt zeker betalen! Of indien mogelijk ruil ik hiervoor de gratis Shop&the city beurt in die ik eveneens nog had. Het doktersattest en mijn lid-/beurtenkaart heb ik eveneens meegestuurd met mijn 1e mail op 18/04/2024, de herinnering op 11/05/2024 en opnieuw op 07/06/2024. Op 30/06/2024 heb ik tenslotten nog een 3e herinnering verstuurd waarop helaas nog steeds geen enkele reactie komt. Ik ben steeds enorm tevreden geweest, vandaar ook dat ik in het verleden reeds verschillende malen bij jullie heb gesport, maar €119 voor 1 opgenomen beurt vind ik toch net iets teveel.. Ook het gebrek aan enige reactie gedurende al die maanden vind ik beneden alle peil. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 24/07/2024 om een compensatie/terugbetaling aan te bieden. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie doktersattest - Kopie lid-/beurtenkaart


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform