Terug

Geen reactie na bestelling en betaling

Closed Openbaar

Doolaege Kevin

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Doolaege Kevin

01/09/2023

Geachte heer Doolaege,Beste Kevin,Op datum van 21 Augustus 2023 heb ik een bestelling geplaatst voor 2 rechthoekige rolluikstoppers in PVC met uw bestelnummer 6497. De betaling werd onmiddellijk uitgevoerd op IBAN BE65 6528 2237 7196 voor een bedrag van € 21,89. Tot op heden heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik ben dan zelf via uw BTW nummer op zoek gegaan naar contactgegevens. U heeft mij bevestigd dat er achterstand was omwille van een vakantieperiode welke niet op de website werd geplaatst. Gisteren ging u mij feedback geven meer heb geen bericht mogen ontvangen. Graag wil ik u verzoeken om ofwel een leveringsdatum kenbaar te maken of owel het bedrag terug te storten. Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkenning. Met vriendelijke groeten, Wim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform