Terug

geen reactie bij navraag over niet-levering van bestelde en reeds betaalde producten

Opgelost Openbaar

Lamont Products

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Lamont Products

14/07/2023

Goeiedag, - op 03/07 liet u me via mail weten dat het artikel Bamboe ruitenreiniger opnieuw beschikbaar was.- op diezelfde 03/07 plaatste ik een bestelling van twee producten Bamboe ruitenreiniger. Ik heb mijn bestelling onmiddellijk betaald via Bancontact voor een bedrag van € 18,85 (€ 13,90 + € 4,95 verzendkosten).- Op 03/07 liet u me via mail weten dat u mijn bestelling met ordernummer 12402 had ontvangen en dat die 'nu verwerkt wordt'. Leveringstermijn 2 tot 5 werkdagen volgens uw website.- Op 11/07 heb ik driemaal vergeefs met uw bedrijf telefonisch contact proberen op te nemen over de niet-levering van de bestelde producten. Telkens kreeg ik de melding dat het nummer (vermeld op uw website) niet in gebruik was.- Op 13/07 stuurde ik u een mail waarop u niet reageerde.Gelieve mijn bestelling vooralsnog uit te voeren of in het andere geval mijn bestelling te annuleren en het bedrag van € 18,85 terug te storten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform