Terug

Geen producten ontvangen

In behandeling Openbaar

Dutch Wall art

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. D.

Naar: Dutch Wall art

30/11/2025

Beste, Op 16 oktober heb ik een bestelling geplaatst en betaald bij Dutch Wall Art. Dit zou volgens de website binnen de week verzonden worden. Intussen meerdere malen via mail en WhatsApp hen proberen contacteren. Ook telefonisch geprobeerd. Maar geen reactie. Tot heden nog niks ontvangen van leveringsdatum of besteld artikel. Kunnen jullie hier soms iets aan doen? Alvast bedankt, Marjolein.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform