Ik bestelde 2 x 2 kussens van Thomas de trein. Dit voor mijn zoontje met een beperking omdat hij gek is hierop.2 x 25,75 euro (verzending inbegrepen)Na 2 weken kreeg ik nog steeds de kussens niet maar wat bleek ze hadden ze niet meer. Na veel mailen kreeg ik dan plots reactie ons moederbedrijf in Engeland heeft nog 1 .Ik natuurlijk blij want zoontje blij ik blij.Dus ik ging akkoord om 1 kussen en verzending te laten vallen maar moest wel nog de rest van het bedrag terug van ordernummer 44295 moet ik nog de volledige 25,75 euro terug van ordernummer 44280 kreeg ik dus 1 kussen en verzending maar moet ik ook nog 9,95 euro terug een totaal dus van 35,70 euro.Maar nu kreeg ik het kussen.Die NIET nieuw was het rook,had vlekken,de vulling die er nog in zat was samen gekoekt, geen etiketjes geen verpakking. Dus zeker geen nieuw kussen. ( nu alles gewassen en nieuwe vulling erin gedaan) want ja zoontje heeft zo toch zijn kussen maar eigenlijk zou ik het volledige bedrag terug moeten krijgen 51,50 want dit kan ECHT NIET.Maar gemaild contact proberen te zoeken review via Google niets helpt.Dus hoop ik dat het via deze weg wel werkt. Zodat ik dit kan afsluiten. Deze webshop NOOIT Meer.Mvg jellina