Terug

geen product ontvangen

In behandeling Openbaar

Olivier-Antwerpen

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

P. D.

Naar: Olivier-Antwerpen

07/10/2025

Beste, op 21.09/2025 plaats ik 2 bestellingen voor kledij op de site van Olivier-Antwerpen . (bestelling #1237 en #1240 Bedrag #1237 : 39.95 € Bedrag #1240: 79.90 € Deze werden dan ook onmiddellijk betaald met mijn Visa kaart. Ik heb dan onmiddellijk ook een bevestigingsmail gekregen van beide bestellingen. We zijn nu 07/10/2025 en tot op heden heb ik nog altijd niks ontvangen buiten 2 kleine pakketjes met 2x dezelfde hanger in met een hartje, goedkope brol dus en dit uit China..... Ik heb al verschillende keren gemaild naar hun e-mailadres maar nooit geen antwoord.... Kunnen jullie dit eens onderzoeken aub ? Mvg Desimpel Peter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform