Terug

Geen premie aangevraagd

In behandeling Openbaar

Energyplus-solutions

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Energyplus-solutions

21/02/2024

Geachte heer,Wij kregen van Fluvius de melding dat u de nodige aanvragen om de premie te bekomen voor de installatie van zonnepanelen NIET uitgevoerd hebt.U had tot 31/03/2023 hiervoor de mogelijkheid. NA meerdere telefoontjes van ons naar u waarbij u zei dat er enorme achterstand was bij Fluvius en dat de premie wat op zich zou laten wachten, bevestigde u steeds dat de aanvraag gebeurd was. Hiervan bewijzen via whatsapp.Echter , door uw nalatigheid lopen wij nu de premie van 1500€ mis.Hiervoor stellen we u dan met deze in gebreke en eisen we van u een compensatie van 1500€ als schadeloosstelling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform