Terug

Geen pakket en geen antwoord

Closed Openbaar

Heimfutterservice

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Heimfutterservice

17/09/2019

Ik bestelde een maand geleden kattenvoeding van deze site. Het pakket was opgestuurd naar ons maar postnl vond ons adres niet en zei dat het adres verkeerd was. Dit is wel juist. Het pakket werd retour gestuurd en er werd een mail gezonden dat deze terug zou worden opgestuurd naar ons. Het bedrijf heeft hier wel niet gezegd dat het naar ons oude adres gestuurd werd, geen track and trace meer doorgestuurd, dus wij wisten ook van niets. Wij raken daar ook helemaal niet. Een week geleden heb ik een mail gestuurd dat dit niet ok was en we het pakket willen ontvangen op ons huidige adres of een vergoeding. Nog steeds geen antwoord gehad.

Berichten (1)

E. V.

Naar: Heimfutterservice

28/10/2019

Nog steeds geen oplossing en weer geen mails meer terug. Ik ga het hierbij laten want dit is de moeite niet meer waard. Hier koop ik nooit meer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform