Geachte mevrouw/heer,
Op vr 26 apr, 16:20 heb ik met uw onderneming(en) een overeenkomst afgesloten voor het ophalen van onze zetel (4 juni), om deze nadien te repareren.
Echter, ik stelde op 4 juni vast dat u nooit kwam opdagen, zonder enige communicatie. Na contact via mail werd een nieuwe afspraak vast gelegd, namelijk 25 juni. Nu op 24 juni communiceren jullie dat het pas 26 juli zal zijn. Ik ben dus al 2 dagen verlof kwijt aan dit onprofessioneel gedrag. Om nog maar te zwijgen over het ongemakkelijk zitten in deze zetel. De zetel werd eind april nagekeken en word pas eind juli opgehaald (als jullie zin hebben om op te dagen). Dit zijn dingen die gewoonweg NIET kunnen.
Ik verzoek u alsnog om de zetel zo spoedig mogelijk op te halen. U heeft mij al 2 dagen verlof laten inzetten zonder komen op te dagen. Gelieve te willen reageren binnen de 3 dagen om een nieuwe, vroegere afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Overeenkomsten