Terug

Geen nieuw product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: Uppii

07/11/2023

Geachte,Ik heb u direct telefonisch gecontacteerd op 2/11/2023 nadat wij onze bestelling #1366 hebben ontvangen en gemeld dat er in het pakket geen nieuw product bevindt?Heb u ook op 3/11/2023 11 foto's gestuurd met zichtbare gebruik sporen, niet alleen op de motor maar ook de wisserarm. Intussen zijn er 6 e-mails verstuurd en heb ik u dagelijks telefonisch proberen te bereiken zonder enig resultaat. U hebt wel gereageerd op de eerste email maar niet geantwoord op Zowat moet er nu gebeuren? daar moest ik opnieuw een email voor versturen.Ik had graag dat u een omwisseling doet van dit product, en voor u kan dit niet moeilijk zijn om via het verzendbedrijf een omwisseling te doen. zodat wij geen kosten moeten voorschieten.

Berichten (4)

Uppii

Naar: F. B.

07/11/2023

Hartelijk bedankt dat je contact met ons opzoekt.Wij reageren in het algemeen binnen 48 uur zonder het weekend meegerekend.Met vriendelijke groetUPPII.NL-- Met vriendelijke UPPII groet,Team UPPIIUPPII, de scooter ruitenwisser van Nederland   Belgie  Better sight, Better safety, drive safe

F. B.

Naar: Uppii

09/11/2023

Geachte,Op uw vraag sturen wij vandaag nog het pakje retour, waar wij wel verwachten dat u deze kosten terug stort.

F. B.

Naar: Uppii

14/11/2023

Geachte,Na een moeilijke start wil ik melden dat we ook een nieuw product hebben mogen ontvangen waarvoor dank, hebben deze nog niet kunnen testen maar hopen dat het verder goed verloopt.Graag hadden we wel onze retourkosten terug betaald gekregen ( €11.67 excl btw) , en een degelijke factuur want een schermfoto wordt niet aanvaard bij ons.Mvg,FreddyOnze bank gegevens zijn BE02 7370 4089 4940

Uppii

Naar: F. B.

14/11/2023

Hartelijk bedankt dat je contact met ons opzoekt.Wij reageren in het algemeen binnen 48 uur zonder het weekend meegerekend.Met vriendelijke groetUPPII.NL-- Met vriendelijke UPPII groet,Team UPPIIUPPII, de scooter ruitenwisser van Nederland   Belgie  Better sight, Better safety, drive safe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform