Terug

Geen mogelijkheid om cadeaubon te verlengen (CORONA)

Opgelost Openbaar

K in Kortrijk

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: K in Kortrijk

24/06/2021

Beste,Ik heb een cadeaubon van de K in Kortrijk. Deze was opgemaakt op 20/02/2020. Door corona was het fysiek niet mogelijk om het winkelcentrum te bezoeken door de verplichte sluiting.Zoals alle andere waardebonnen (van andere bedrijven) worden deze dan automatisch verlengd met een periode van 6 maanden tot een jaar.Ik heb K in Kortrijk gecontacteerd om deze waardebon te verlengen maar ze zijn niet bereid om dit te doen (hierdoor is de bon van 50 euro die nog niet gebruikt is geweest niet meer geldig). De reden waarom ze deze waardebon niet willen verlengen is doordat er al verlengingsrondes zijn geweest op hun website en sociale media. Het probleem is dat ze mijn contactgegevens NIET hadden.Dus hoe konden ze mij dan contacteren om te melden dat er bepaalde verleningsrondes zijn op hun website/sociale media?Ik heb met hen duidelijk gecommuniceerd dat je dit als bedrijf enkel kunt doen als je de contactgegevens hebt van je klanten (zoals fitnessabonnement,...) om te laten weten dat er verlengingsrondes zijn. Je kan dit onmogelijk doen als je de contactgegevens niet hebt van je klanten en verwacht dat ze wekelijks je website of sociale media checken.Dit is geen normale gang van zaken, zeker niet voor zo een grote instantie als K in Kortrijk. Bij verdere gesprekken werd er letterlijk vermeld: De voorbije weken hebben we al enkele vergelijkbare vragen voor verlenging gekregen die we negatief hebben beantwoord. Dus ik ben niet de enige klant die niet correct behandeld is geweest.Ik wens dat K in Kortrijk het nodige doet. Dat ze hun verantwoordelijkheid nemen om deze cadeaubon (& alle andere cadeaubonnen) correct te behandelen en te verlengen of opnieuw op te maken.Alvast bedankt!

Berichten (1)

K in Kortrijk

Naar: M. M.

24/06/2021

Beste,Bedankt voor uw mailtje! Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.Heeft u een vraag voor een specifieke winkel' U kunt de contactgegevens terugvinden op onze website: Shops - K in Kortrijk (k-in-kortrijk.be)Heeft u vragen over de Kortrijk Cadeaubon? Dan kunt u deze mailen naar info@kortrijkcadeaubon.beDringende vraag? Tijdens de openingsuren van het winkelcentrum kunt u naar de infobalie bellen op het nummer 056 31 30 48.Met vriendelijke groeten,Team K in Kortrijk![Image]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform