Beste,Ik heb een cadeaubon van de K in Kortrijk. Deze was opgemaakt op 20/02/2020. Door corona was het fysiek niet mogelijk om het winkelcentrum te bezoeken door de verplichte sluiting.Zoals alle andere waardebonnen (van andere bedrijven) worden deze dan automatisch verlengd met een periode van 6 maanden tot een jaar.Ik heb K in Kortrijk gecontacteerd om deze waardebon te verlengen maar ze zijn niet bereid om dit te doen (hierdoor is de bon van 50 euro die nog niet gebruikt is geweest niet meer geldig). De reden waarom ze deze waardebon niet willen verlengen is doordat er al verlengingsrondes zijn geweest op hun website en sociale media. Het probleem is dat ze mijn contactgegevens NIET hadden.Dus hoe konden ze mij dan contacteren om te melden dat er bepaalde verleningsrondes zijn op hun website/sociale media?Ik heb met hen duidelijk gecommuniceerd dat je dit als bedrijf enkel kunt doen als je de contactgegevens hebt van je klanten (zoals fitnessabonnement,...) om te laten weten dat er verlengingsrondes zijn. Je kan dit onmogelijk doen als je de contactgegevens niet hebt van je klanten en verwacht dat ze wekelijks je website of sociale media checken.Dit is geen normale gang van zaken, zeker niet voor zo een grote instantie als K in Kortrijk. Bij verdere gesprekken werd er letterlijk vermeld: De voorbije weken hebben we al enkele vergelijkbare vragen voor verlenging gekregen die we negatief hebben beantwoord. Dus ik ben niet de enige klant die niet correct behandeld is geweest.Ik wens dat K in Kortrijk het nodige doet. Dat ze hun verantwoordelijkheid nemen om deze cadeaubon (& alle andere cadeaubonnen) correct te behandelen en te verlengen of opnieuw op te maken.Alvast bedankt!