Terug

Geen medewerking

Opgelost Openbaar

ID Pellets

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: ID Pellets

02/03/2018

Wij hebben bij hen 2 pelletkachels aangekocht. Deze zijn de enige bron van verwarming bij ons. We reeds een aantal keer ondervonden dat de grote kachel (die ook warmte steekt naar boven) niet werkt. We hebben dit toch al een 3 of 4 keer gehad. Gisteren en vanmorgen ging deze ook niet. (was hier 14°) We hebben 2 kleine kinderen dus kunnen ons niet permitteren om zonder verwarming te zitten. Als we hen opbellen om dit probleem te melden krijgen we altijd een hele uitleg van aan wat het probleem zou kunnen liggen maar als we vragen om langs te komen kan het niet!! Dat is ons voornaamste probleem. Ze houden zich niet aan hun woord!! We hadden 2 palletten Total pellets besteld bij hen en we hadden enkele mensen voorzien om te helpen en tot 2x toe zijn ze niet gekomen wanneer afgesproken! Wij hebben telkens moeten bellen om te weten hoe of wat. Ook de pellets die hij ons laatst heeft verkocht zijn geen totals pellets, deze zijn beter zei hij nog. Deze blijken niet zo goed te zijn als de total pellets zoals hij zei. Voordien kochten we Total Xylets pellets en waren heel tevreden. Deze die hij ons nu heeft verkocht branden veel sneller op waardoor dat onze zakken veel sneller op geraken. We hebben intussen een andere verdeler van deze kachels en zij hebben ons intussen verder geholpen. Ze lieten ons weten dat er een ander kapje op de schoorsteen zou moeten komen en dat de instellingen moeten worden aangepast. Dit hebben ze gedaan via de telefoon en voorlopig gaat alles terug. Maar niet dank zij ID pellets!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform