Terug

Geen leveringsdatum, geen goede onderlinge communicatie binnen het bedrijf

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. V.

Naar: D'Hondt Interieur

11/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 14/12/2024 kocht ik een smeedijzeren deur en trap in uw winkel (filiaal Sint-Pieters-Leeuw). Ik betaalde reeds verschillende voorschotfacturen (3 683,72 € op 16/12/2024 en 1 733,28€ op 20/02/2025). Bij de bespreking van de offerte werd ons meegedeeld dat na opmeting, het een 10tal dagen zou duren om een technische tekening te ontvangen. En bij bevestiging van deze zou het dan nog 12 tot 16 weken duren tot de levering. Na opmeting (15 januari 2025) hebben we talloze telefoontjes moeten plegen vooraleer we eindelijk op 18/02/2025 de technische tekening van de smeedijzeren deur hebben ontvangen en 25/02/2025 de technische tekening van de trap hebben ontvangen. Ondanks vele telefoons, een plaatsbezoek in de winkel en vele mails hebben we nog steeds geen leveringsdatum in zicht. Deze vertraging baart ons zorgen en we hopen ooit onze deur en trap geplaatst te zien worden. We hebben momenteel een voorlopige trap die zeer gevaarlijk is met onze jonge dochter. Ik verzoek derhalve om zo snel mogelijk over te gaan tot levering en plaatsing van onze bestelling. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

M. V.

Naar: D'Hondt Interieur

21/04/2025

Beste, Kunnen jullie mij een bewijs bezorgen (foto van de trap of de deur in productie) om aan te tonen dat de goederen wel degelijk in verwerking zijn? Hebben jullie ondertussen al zicht op een leveringsdatum voor de smeedijzeren deur + een vroegere datum voor de plaatsing van de trap? Het technisch ontwerp van de deur is ondertussen al meer dan twee maanden bevestigd. Ik vind het verontrustend om in de laatste neergelegde jaarrekening info te lezen dat de omzet met een derde is gedaald, er 100 personeelsleden zijn ontslagen, er een inhoudingsplicht is bij de RSZ, er een gebrekkige communicatie is naar de klant toe. Ik heb ondertussen een herinnering gekregen voor het betalen van de trap. Ik wens meer duidelijkheid te krijgen over onze bestellingen alvorens deze te betalen. Ondertussen zijn we al 5 maanden verder, stromen de voorschotfacturen binnen maar hebben we nog geen zicht op plaatsing van onze bestelling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform