Terug

Geen levering

Closed Openbaar

Swisst store

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. V.

Naar: Swisst store

20/12/2024

Beste, Op 24 september 2024 bestelde ik online een armband voor Apple Watch type Titanium Milanese Loop bij Swisst. Ik betaalde 72,95 € met creditcard. Order werd per mail bevestigd met shipping en track nummer. Na 2 weken informeerde ik naar de leverdatum en kreeg antwoord dat het zeer druk was maar indien ik binnen een 2 tal dagen geen nieuws had ik het moest laten weten. Wat ik deed. Mail was ondertekend door Armen. Op 23 oktober 2024 kreeg ik een mail met de vraag wat ik dacht van het product? Ik heb tot op vandaag 20/12 nog steeds niets ontvangen en sindsdien geen reacties meer op mijn mails naar store@swisst.com. Op een Facebook account van dit bedrijf las ik een review "do not order - scam Compagny" dus ik ben opgelicht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform