Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Tandenborstel.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. V.

Naar: Tandenborstel.com

07/08/2024

Geachte, Ik mocht mijn bestelling niet ontvangen. Ben de hele dag voor uw transport vervoer thuis gebleven om het pakket te kunnen ontvangen. Ik heb u hierover mails en whats'app berichten gestuurd. Volgens de track & trace code heeft de vervoerder zonder aan te bellen het pakket retour gestuurd richting depot. Gezien de niet levering van uw vervoerder heb ik nogmaals contact opgenomen met u waarin u aangaf niets voor mij te kunnen betekenen. Ik eis mijn geld terug, gezien u nalaat te leveren waarvoor ik betaald heb. Hoogachtend, A.V.H

Berichten (1)

Tandenborstel.com

Naar: A. V.

08/08/2024

Beste medewerker, Wij hopen dat deze e-mail u in goede gezondheid treft. We schrijven u naar aanleiding van een klacht die door mevrouw Ann Van Hoorenbeke is ingediend via uw platform met betrekking tot haar bestelling (996599) bij onze webshop, Tandenborstel.com. We willen graag ons standpunt toelichten waarom wij van mening zijn dat deze klacht ongegrond is.Op 5 augustus 2024 werd het pakket van mevrouw Van Hoorenbeke door onze vervoerder DPD afgeleverd. Mevrouw Van Hoorenbeke had hiervoor een neerzettoestemming verleend. Dit betekent dat zij expliciet toestemming heeft gegeven aan pakkeienst DPD om het pakket op een afgesproken plek neer te zetten, zonder persoonlijke overhandiging. Een neerzettoestemming bij DPD houdt in dat het pakket zonder handtekening van de ontvanger op de aangegeven locatie wordt achtergelaten. Dit kan bijvoorbeeld op de stoep, bij de voordeur, in de tuin of een andere door de klant opgegeven plek zijn. Het risico dat iemand anders het pakket meeneemt, ligt hierdoor bij de ontvanger vanaf het moment van aflevering.In onze correspondentie met mevrouw Van Hoorenbeke hebben wij haar meerdere keren geadviseerd om de afgesproken plek te controleren en eventueel bij buren na te vragen of zij het pakket hebben gezien. Helaas heeft mevrouw Van Hoorenbeke geen bewijs kunnen leveren dat het pakket niet op de afgesproken plek is afgeleverd. Zonder deze informatie zijn zowel wij als DPD beperkt in de mogelijkheden om verdere actie te ondernemen.Wij begrijpen dat het verliezen van een pakket een vervelende situatie is en we hebben ons uiterste best gedaan om mevrouw Van Hoorenbeke te ondersteunen en te adviseren. Echter, gezien de verleende neerzettoestemming en het ontbreken van bewijs dat het pakket niet op de afgesproken plek is afgeleverd, zijn wij van mening dat wij onze verantwoordelijkheid naar behoren zijn nagekomen.Wij verzoeken u vriendelijk om deze situatie te heroverwegen en de klacht van mevrouw Van Hoorenbeke als ongegrond te beschouwen. Wij staan uiteraard open voor verdere dialoog en zijn bereid om aanvullende informatie te verstrekken indien nodig.Een prettige dag gewenst. Ik vertrouw erop u hiermee naar wens te hebben geïnformeerd.Mocht u vragen hebben, dan ben ik graag bereid u verder van dienst te zijn.Met vriendelijke lach,ManonSpecialist in mondverzorgingTandenborstel.com B.V.Ketelmeer 25A5347 JX OssThe NetherlandsTel: +31 (0) 88 - 52 51 500Whatsapp: +31 (0) 6 309 58 515Webshop:www.tandenborstel.com- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -VAT No: NL852351586B01 Chamber of Commerce No: 56895674 Bank: NL59 RABO 0114 3532 63Van: klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beDatum: woensdag 7 augustus 2024 om 17:00Aan: Klantenservice Tandenborstel.com klantenservice@tandenborstel.comOnderwerp: Geen levering‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform