Beste heermevrouwHieronder vind u alvast het antwoord op enkele van de meest gestelde vragen:2.Mocht het bord- of kaartspel dat u bestelde te ruw behandeld zijn door de bezorgdienst, dan zorgen we zeker voor een oplossing. In dit geval willen we u vragen om het artikel niet open te maken. Voor een snelle afhandeling is het best om ons foto's door te sturen van het beschadigde artikel, de verzenddoos en het verzendlabel.3. Als u bij ons een bordspel wil afhalen, dan is dat zeker mogelijk. Tijdens de corona periode gebruiken we een afhaal box vooraan ons adres (Beukendreef 10, 2550 Kontich) - hier kan je na bevestiging of afspraak zeker een bestelling afhalen.4. Als je pre-orders combineert met producten in voorraad zullen deze producten voor jou worden gereserveerd. De bestelling zal dan verzonden worden zodra alle producten beschikbaar zijn. Mocht je de reeds voorradige spellen al willen ontvangen, kunnen we zeker voor een oplossing zorgen.5. Als er bij uw bordspel een component ontbreekt of verkeerd gedrukt werd, kan je rechtstreeks om vervangende onderdelen vragen via de volgende link(s):info.nl@asmodee.com(Nederlands) ofwelspareparts@asmodee.co.uk(Engels).Dank u wel voor uw geduld. Uw vraag wordt behandeld.Met vriendelijke groet,Justine RobinDe Spelvogel