Terug

Geen levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. M.

Naar: D'Hondt Interieur

18/08/2024

In 01/2023 hebben we 7 binnendeuren aangekocht. 1ste voorschot betaald bij aankoop. 2de voorschot in 03/03/2023,in totaal 90% van het totaalbedrag betaald. Levertijd was 3 maanden. Nu zijn we eind augustus 2024!!! NOG GEEN DEUREN! geen antwoord krijgen en niemand weet waneer de deuren geleverd worden? Dit zijn malafide praktijken!

Berichten (4)

D'Hondt Interieur

Naar: M. M.

28/08/2024

Beste,Wij hebben inderdaad een ongeziene achterstand in productie door verscheidene factoren. En momenteel is de grootste oorzaak hiervan de steeds terugkomende defecten in ons machinepark. Deze worden ondertussen aangenomen, maar hierdoor is een volledige herneming van de productie pas medio-september voorzien.Deze klant zijn bestelling wordt zeker afgewerkt in productie, maar inderdaad kan nu nog steeds geen correcte leverdatum worden aangegeven. Voorziene levertermijn staat momenteel op midden november. Meer concretere data zal pas eind september kunnen worden doorgegeven, zie voorgaande info.Wij vragen begrip en nog even geduld terwijl wij proberen deze productieproblemen op te lossen.Onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst Service Juridiquewww.dhondtinterieur.bekeukens trappen deuren kasten parketcuisines escaliers portes armoires parquetVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zondag 18 augustus 2024 17:30Aan: Klantendienst D'HONDT klantendienst@dhondtinterieur.beOnderwerp: Geen levering‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. M.

Naar: D'Hondt Interieur

07/10/2024

Beste, ondertussen zijn we een week verder in oktober. Ons geduld is al lang op! Maar toch heb ik gewacht tot nu op een bericht of telefoon van jullie kant. Maar terug nog steeds niks gehoord! Wat verwacht je van uw klanten? De deuren zijn voor 90% betaald! Ik wil nu een datum van oplevering,en geen excuses meer!

D'Hondt Interieur

Naar: M. M.

07/10/2024

Beste, Zoals op 28/08/2024 ook doorgegeven, worden de deuren van deze bestelling verwacht om midden november klaar te zijn. Deze zijn nog steeds op schema. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Juridische Dienst Service Juridique www.dhondtinterieur.be keukens trappen deuren kasten parket cuisines escaliers portes armoires parquet Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 7 oktober 2024 8:45 Aan: Klantendienst D'HONDT klantendienst@dhondtinterieur.be Onderwerp: Nieuw bericht van MARINKA M ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. M.

Naar: D'Hondt Interieur

16/11/2024

Ondertussen zijn we half november en ik heb nog niks gehoord. Ik sluit deze klacht niet af zolang het niet opgelost zijn. Jullie reageren niet op mijn mail ! Dus moet ik het op deze manier verder doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform