Terug

Geen levering wel betaling in ontvangst genomen

Opgelost Openbaar

Zelektro

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. C.

Naar: Zelektro

26/05/2023

Op 20/5 voerde ik een bestelling in. Alle artikels op voorraad, levering voorzien op de volgende werkdag. Ik vervolledig de bestelling en doe de online betaling want heb alles nodig op 26/5. Online betaling geaccepteerd door Zelektro.Email met verwachte levering op 23/5 ontvangenVandaag 26/5 nog niets ontvangen, ook geen bericht.Eergisteren en gisteren emails met de vraag waarom er geen levering is, maar zonder reactie.Gisteren en vandaag telefonisch contact proberen op te nemen. Steeds een bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn. Telkens na 20 minuten gestopt.Is dit bedrijf failliet en aanvaarden ze toch nog bestellingen met online betalingen om zoveel mogelijk cash te creeeren ?Ik annuleer de bestelling per onmiddellijk en verwacht de volledige terugbetaling

Berichten (1)

Zelektro

Naar: W. C.

06/06/2023

Beste klant,We willen je graag op de hoogte brengen van onze recente verhuis naar een gloednieuw, geautomatiseerd magazijn. We zijn erg enthousiast over deze nieuwe stap in onze groei. Helaas heeft deze verandering mogelijk een invloed op de uitlevering van jouw bestellingen. We verontschuldigen ons voor de eventuele ongemakken en de langere wachttijden.We doen ons uiterste best om eventuele vertragingen tot een minimum te beperken en stellen alles in het werk om onze gekende service weer te kunnen bieden.Bedankt voor jouw begrip en geduld tijdens deze overgangsperiode.Zelektro


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform