Terug

Geen levering van de aangekochte producten

Closed Openbaar

SPEELGOED OUTLET

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. G.

Naar: SPEELGOED OUTLET

27/09/2023

Beste, op 13/09/2023 deed ik een online bestelling via Speelgoed-outlet.com, ik betaalde €97,98 + €4,50 verzendkosten (totaal €102,48). Op 15/09/2023 kreeg ik een e-mail dat de bestelling afgerond was. Mijn goederen werden echter niet geleverd en contact opnemen blijkt onmogelijk. Via e-mail komt er enkel een automatische mail terug en het telefoonnummer is onbereikbaar.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform