Terug

Geen levering van bestelling

Opgelost Openbaar

Bax music

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: Bax music

30/09/2020

Beste, Ik heb 2 bestelling geplaatst op 14/08 en 25/08 voor 2 cadeaubonnen van ieder €50. Het afleveradres verschillend van het facturatieadres. Tussen de bestellingen door telefonisch contact gehad met de klantendienst omdat de eerste bestelling nog niet geleverd was na 1 week, die persoon verzekerde mij dat de bestelling per direct verzonden zou worden en ik zeker een tweede bestelling kon plaatsen. Ondertussen een 20-tal mailtjes gekregen met verschillende facturen. Waarop ik aantal keer antwoordde dat de bestelling nog steeds niet geleverd was. Via mail contact gehad op 9/09 over het adres dat nog steeds niet bleek te kloppen. Nog 2 keer gebeld, met de verzekering dat 'de bestelling vandaag geleverd wordt' of 'de bestelling is onderweg' of 'we maken een nieuwe bestelling aan'. Vandaag nog eens willen bellen maar blijken er opeens technische problemen te zijn. Zelf voorgesteld om de cadeaubonnen gewoon digitaal aan te leveren, geen reactie op gekregen. De klantendienst helpt je geen stap verder en je krijgt geen duidelijke oplossing/vergoeding toegewezen.

Berichten (7)

Bax music

Naar: N. S.

23/09/2020

Beste test aankoopBedankt voor je e-mail.Op basis van klant gegevens kan ik geen informatie over deze orders vinden.Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet,Dennie Bax Music Olympiastraat 2-4 4462 GG Goes Tel NL: (+31)(0)113 212703 Tel BE: (+32)(0)3 6052226 Fax: (+31)(0)113 252203 helpdesk@bax-shop.nl s:www.bax-shop.nl Voor al je vragen kun je ook onze faq raadplegen. Volg Bax Music ook op Facebook, Twitter en Instagram. Bekijk onze winkel in Google streetview Op deze email is deze disclaimer van toepassing. - Ons referentienummer: Bax:10898020 -

N. S.

Naar: Bax music

30/09/2020

Beste, Zie in bijlage de facturen.

N. S.

Naar: Bax music

06/10/2020

Hallo, dit probleem is nog steeds niet opgelost na bijna 2 maanden nu. Wij, Kavka Vzw, willen graag een terugbetaling van de bestelling die we nooit ontvangen hebben.

N. S.

Naar: Bax music

20/10/2020

Beste, Wij zouden graag antwoord krijgen aub.

Bax music

Naar: N. S.

21/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. S.

Naar: Bax music

21/10/2020

Beste, Zoals ik al zei hebben wij 2 cadeaubonnen besteld en deze 2 keer betaald. Zie betalingsbewijzen in bijlage. Zoals je op de 2 facturen kan zien, die ik doorgestuurd heb naar jullie, hebben jullie de 2 bestellingen op 2 aparte klantnummers aangemaakt. Wij hebben dus als organisatie blijkbaar 2 klantnummers bij jullie. Heel vreemd dat jullie nu zonder reden gaan beweren dat het verhaal niet klopt.. Via mail en telefonisch wordt mij al weken beloofd dat jullie ermee bezig zijn en een terugstorting van het bedrag zullen doen. Aangezien ik aangeef dat wij géén levering hebben ontvangen hebben wij dus logisch gezien ook géén pakbon ontvangen, enkel 2 facturen via mail die verschillende keren verzonden zijn. Wij hebben dus geen digitale code ontvangen.

Bax music

Naar: N. S.

23/10/2020

Beste Nikki,Bedankt voor je e-mail.Dat je verhaal klopt trek ik op zich niet in twijfel, maar om acties uit te voeren heb ik wel een klant nummer nodig. Je verwijst naar facturen die je eerder hebt ontvangen, daar staat een debiteur nummer op die begint met 12. Kan jij deze met mij delen? Dan kan ik waarschijnlijk makkelijk ondervinden waar het spaak loopt, en welk contact je eerder hebt gehad.Veel dank bij voorbaat. Met vriendelijke groet,Danny Bax Music Olympiastraat 2-4 4462 GG Goes Tel NL: (+31)(0)113 212703 Tel BE: (+32)(0)3 6052226 Fax: (+31)(0)113 252203 helpdesk@bax-shop.nl s:www.bax-shop.nl Voor al je vragen kun je ook onze faq raadplegen. Volg Bax Music ook op Facebook, Twitter en Instagram. Bekijk onze winkel in Google streetview Op deze email is deze disclaimer van toepassing. - Ons referentienummer: Bax:11579028 - - Ons referentienummer: Bax:11579028 -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform