Beste,Ik heb op dinsdag 14 november omstreeks 09u56 een bestelling geplaatst bij jullie, de bestelling is als volgt:- bestellingsnummer #1283- 2 x LILLA24 premium dekbed - 4 seizoenen dekbed - Warmteklasse 1,2 & 4 140x200, Prijs: € 89,91Deze bestelling is geplaatst bij jullie doordat jullie een aantal beloftes aanbieden, deze zijn o.a :- 100% tevredenheidsgarantie- Vandaag besteld (voor 17 uur), is morgen in huis!Na het lezen van de beloftes heb ik besloten een aankoop te doen net omdat er een hoog dringendheid was voor deze dekbedden.- Op woensdag 15 november heb ik geen dekbedden ontvangen alsook niets van info i.v.m mijn levering.- Op donderdag 16 november om 08u15 heb ik jullie een mail gestuurd met hierin de vraag hoe het kwam dat deze bestelling niet geleverd was en er geen verdere info was.Deze mail is verstuurd naar het e-mailadres die vermeld staat op de factuur (info@impora.nl)- Aangezien ik op vrijdag 17 november om 14u01 nog steeds geen reactie ontvangen had alsook geen teken van levering en tot op heden enkel de mail met de facturatie ontvangen, verder niets. Dit gekoppeld met het weekend die voor de deur stond en de hoogdringendheid van mijn bestelling, besloot ik een andere mail te sturen (aangezien er geen telefoon nummer beschikbaar is) naar een ander email adres die te vinden is op jullie website.Dit was het e-mailadres : Hello@lilla24.com.Hierin is ook reeds hetzelfde vermeld als in de vorige e-mail met als bijvoeging dat de beloftes van de levertijd met bijna een week overschreden zijn en er totaal geen reactie komt van jullie kant.- Op maandag 20 november (voormiddag, uur onbekend) heb ik een laatste mogelijke poging geprobeerd jullie te bereiken, ditmaal via het contact formulier op jullie website. Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Dit wetende dat Black Friday voor de deur staat en ik ondertussen veel beter koopjes kan slaan.Bedankt