Terug

Geen levering/plaatsing volgens afspraak. Onbereikbaar via mail/telefoon.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: D'Hondt Interieur

11/08/2023

BesteOp 27 augustus 2022 bezochten wij voor een 2de maal jullie toonzaal en ontvingen een offerte.Na een schriftelijke bevestiging via mail op 28 augustus, werd de offerte digitaal ondertekend op 14 september 2022.Op 16 september 2022 ontvingen wij een eerste factuur die werd voldaan op 19 september 2022.De eerste opmeting werd gepland op maandag 19 september 2022. Deze afspraak werd niet nagekomen zonder voorgaande verwittiging. Nadat wij jullie terug hebben gecontacteerd, werd er een nieuwe afspraak gepland. Op maandag 3 oktober 2022 werden de deuren dan uiteindelijk opgemeten. Er werd ons toen een levertijd van 16 weken beloofd. Op 9 november 2022 kregen wij een mailtje waarin staat dat onze deur werd doorgegeven naar productie en kregen wij een tweede factuur, die voldaan werd op 17 november 2022. Incl een prijssupplement van 10% op 1 deur. Per mail werd ons beloofd dat de deuren klaar zouden zijn in de week van 13 faburari 2023. Plaatsing dan af te spreken dus mogelijk een 2-3 weken later. Op 6 maart 2023 sturen wij een mailtje met de status van de bestelling, deze mail blijft onbeantwoord. Op 14 maart 2023 sturen wij nogmaals een mail, ook deze blijft onbeantwoord.Ondertussen trachten wij vruchteloos de toonzaal te contacteren. Ook vanuit productie ontvangen wij geen enkele melding dat onze bestelling vertraging zou hebben opgelopen. Ook een rechtstreekse mail naar productie bleef onbeantwoord.Op 18 maart sturen wij nogmaals een mail, na eerder telefonisch contact en een telefonische belofte van plaatsing in April, met de vermelding ’nog steeds op schema’. 21 maart 2023 krijgen wij antwoord dat de bestelling eind juni klaar zou zijn. Plaatsing in juli. Na nog een antwoord op 22 maart, krijgen we ook nu weer geen verder antwoord of meer info.No nogmaals telefonisch contact te zoeken, een mailtje op 30 mei 2023 ontvangen wij antwoord van jullie op 3 juni 2023: u krijgt volgende week een stand van zaken. Op 10 juni 2023 nog steeds geen antwoord, dus sturen wij op 10 juni zelf terug een mail. Tegen de avond krijgen we antwoord: voor eind augustus zien we dit niet geplaatst. Een antwoord van ons blijft wederom onbeantwoord.Nadien hebben we via 09/384 69 41 (enige telefoonnummer op de factuur) nog contact gehad met Xavier. Maar ook dit mocht niet baten.Op vrijdag 11 augustus proberen wij jullie terug (meerdere keren) telefonisch te contacteren. Op het nummer van Xavier staat het automatisch antwoord nog op: op vakantie tot 7 augustus. Het is wel al 11 augustus ondertussen. Telefoons naar de vestigingen in Kruisem (Hoofdzetel, 3 x gebeld), Wommelgem (3 x gebeld), Geel (2 x gebeld) worden niet opgenomen/beantwoord. Op dit moment hebben wij -op een zucht van een jaar bij jullie de bestelling te hebben geplaatst- nog steeds geen zicht op een concrete leveringsdatum. De beloofde 16 weken levertijd werd meermaals overschreden, echter kwam daarover nooit enige vorm van communicatie naar ons toe. Ondertussen staat in onze verbouwing verder alles stil, want finale schilderwerken en plinten dienen te wachten tot de plaatsing van de deuren. Los van het ongemak om zonder deuren te zitten. 1. Eigenlijk verwachten wij van jullie dat jullie onze bestelling eindelijk de prioriteit geven die het verdient. Een mea culpa en een zo snel mogelijk. Graag nog voor september.2. Wij hadden graag ook een concrete datum van plaatsing vernomen. 3. Een duidelijke compensatie op de laatste factuur owv alle ongemakken. MvgDries Verhaert

Berichten (4)

D'Hondt Interieur

Naar: D. V.

21/08/2023

Beste,De achterstand in onze productie is ondertussen gekend en jammer genoeg verloopt het inhalen nog steeds moeizaam.De deuren van deze klant staan aan de laklijn, dus plaatsing in september is zeker mogelijk.De planner volgt dit op en zal de klant contacteren om concreet af te spreken zodra deze gelakt zijn.Onze excuses voor de lange wachttijd.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst DHondt nv

D'Hondt Interieur

Naar: D. V.

21/08/2023

Beste,De achterstand in onze productie is ondertussen gekend en jammer genoeg verloopt het inhalen nog steeds moeizaam.De deuren van deze klant staan aan de laklijn, dus plaatsing in september is zeker mogelijk.De planner volgt dit op en zal de klant contacteren om concreet af te spreken zodra deze gelakt zijn.Onze excuses voor de lange wachttijd.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst DHondt nv

D. V.

Naar: D'Hondt Interieur

04/09/2023

Beste,Bedankt dat we eindelijk op de hoogte werden gesteld van het verloop van onze bestelling.Toch willen we nog graag weten welke compensatie u voorstelt voor deze extreme vertragingen ( bestelling werd 1 jaar geleden geplaatst!!! )Graag vernemen we ineens hierbij wanneer de deuren geleverd worden. We hebben tot op vandaag, tot ons groot ongenoegen, nog geen bericht ontvangen van de planner.Mvg

D. V.

Naar: D'Hondt Interieur

04/09/2023

Beste,Bedankt dat we eindelijk op de hoogte werden gesteld van het verloop van onze bestelling.Toch willen we nog graag weten welke compensatie u voorstelt voor deze extreme vertragingen ( bestelling werd 1 jaar geleden geplaatst!!! )Graag vernemen we ineens hierbij wanneer de deuren geleverd worden. We hebben tot op vandaag, tot ons groot ongenoegen, nog geen bericht ontvangen van de planner.Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform