BesteOp 27 augustus 2022 bezochten wij voor een 2de maal jullie toonzaal en ontvingen een offerte.Na een schriftelijke bevestiging via mail op 28 augustus, werd de offerte digitaal ondertekend op 14 september 2022.Op 16 september 2022 ontvingen wij een eerste factuur die werd voldaan op 19 september 2022.De eerste opmeting werd gepland op maandag 19 september 2022. Deze afspraak werd niet nagekomen zonder voorgaande verwittiging. Nadat wij jullie terug hebben gecontacteerd, werd er een nieuwe afspraak gepland. Op maandag 3 oktober 2022 werden de deuren dan uiteindelijk opgemeten. Er werd ons toen een levertijd van 16 weken beloofd. Op 9 november 2022 kregen wij een mailtje waarin staat dat onze deur werd doorgegeven naar productie en kregen wij een tweede factuur, die voldaan werd op 17 november 2022. Incl een prijssupplement van 10% op 1 deur. Per mail werd ons beloofd dat de deuren klaar zouden zijn in de week van 13 faburari 2023. Plaatsing dan af te spreken dus mogelijk een 2-3 weken later. Op 6 maart 2023 sturen wij een mailtje met de status van de bestelling, deze mail blijft onbeantwoord. Op 14 maart 2023 sturen wij nogmaals een mail, ook deze blijft onbeantwoord.Ondertussen trachten wij vruchteloos de toonzaal te contacteren. Ook vanuit productie ontvangen wij geen enkele melding dat onze bestelling vertraging zou hebben opgelopen. Ook een rechtstreekse mail naar productie bleef onbeantwoord.Op 18 maart sturen wij nogmaals een mail, na eerder telefonisch contact en een telefonische belofte van plaatsing in April, met de vermelding ’nog steeds op schema’. 21 maart 2023 krijgen wij antwoord dat de bestelling eind juni klaar zou zijn. Plaatsing in juli. Na nog een antwoord op 22 maart, krijgen we ook nu weer geen verder antwoord of meer info.No nogmaals telefonisch contact te zoeken, een mailtje op 30 mei 2023 ontvangen wij antwoord van jullie op 3 juni 2023: u krijgt volgende week een stand van zaken. Op 10 juni 2023 nog steeds geen antwoord, dus sturen wij op 10 juni zelf terug een mail. Tegen de avond krijgen we antwoord: voor eind augustus zien we dit niet geplaatst. Een antwoord van ons blijft wederom onbeantwoord.Nadien hebben we via 09/384 69 41 (enige telefoonnummer op de factuur) nog contact gehad met Xavier. Maar ook dit mocht niet baten.Op vrijdag 11 augustus proberen wij jullie terug (meerdere keren) telefonisch te contacteren. Op het nummer van Xavier staat het automatisch antwoord nog op: op vakantie tot 7 augustus. Het is wel al 11 augustus ondertussen. Telefoons naar de vestigingen in Kruisem (Hoofdzetel, 3 x gebeld), Wommelgem (3 x gebeld), Geel (2 x gebeld) worden niet opgenomen/beantwoord. Op dit moment hebben wij -op een zucht van een jaar bij jullie de bestelling te hebben geplaatst- nog steeds geen zicht op een concrete leveringsdatum. De beloofde 16 weken levertijd werd meermaals overschreden, echter kwam daarover nooit enige vorm van communicatie naar ons toe. Ondertussen staat in onze verbouwing verder alles stil, want finale schilderwerken en plinten dienen te wachten tot de plaatsing van de deuren. Los van het ongemak om zonder deuren te zitten. 1. Eigenlijk verwachten wij van jullie dat jullie onze bestelling eindelijk de prioriteit geven die het verdient. Een mea culpa en een zo snel mogelijk. Graag nog voor september.2. Wij hadden graag ook een concrete datum van plaatsing vernomen. 3. Een duidelijke compensatie op de laatste factuur owv alle ongemakken. MvgDries Verhaert