Terug

geen levering ontvangen

Closed Openbaar

Atelier Mamaya

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: Atelier Mamaya

16/01/2024

Beste, Ik bestelde op 29/5/23 2 gepersonaliseerde juwelen bij u.Echter tot op heden heb ik deze nog niet mogen ontvangen.Uw bedrijf is ondertussen gesloten.In uw laatste email die ik van u ontvangen heb op 25/10/23 zei u mij dat het juweel bijna klaar was en 28-29/10/23 afgewerkt ging worden.Aangezien ik in november nog steeds geen levering had gehad heb ik u opnieuw gecontacteerd, echter zonder reactie.Daarop volgde nog een aantal e-mails die onbeantwoord bleven. Buiten via email heb ik geen andere contactgegevens van u.In mijn laatste 2 e-mails vraag ik u om mijn geld terug te storten aangezien u niet kan voldoen aan de afgesproken levering.Bij deze vraag ik opnieuw een terugbetaling van mijn aankoop bedrag voor beide juwelen of een concrete leveringsdatum die ten laatste 31 januari 2024 kan uitgevoerd worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform