Terug

Geen levering ontvangen

Closed Openbaar

Honden Magazijn

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Honden Magazijn

11/07/2023

Beste, 4/05 bestelde ik een hondenleiband, twee maand later nog geen leiband ontvangen. geld ging van mijn rekening maar kreeg er niets voor in de plaats. Telefoons worden behandeld door telefonisten die u enkel en alleen kunnen doorverwijzen naar de mail. via mail krijgen ik telkens dezelfde email Ze hebben doorgekregen dat ze met mij contact moesten opnemen en met wat ze mij kunnen verderhelpen. Als ik hierop reageren, reageren ze telkens dat mijn pakket vast staat bij het magazijn van ColisPrive, als ik Colisprives contacteer hebben ze van mij geen pakketje teruggevonden. als ik verder reageer dat ik mijn geld terug wil dan krijg ik ook geen reactie meer. Ik weet niet meer wat ik moet doen maar dit kan niet. alvast bedankt om het nodige te doen.

Berichten (1)

Honden Magazijn

Naar: J. V.

11/07/2023

Beste hondenliefhebber,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder hetnummer 687846535. Wij streven er naar om uw e-mail *binnen 1 werkdag af tehandelen.* U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatiewilt toevoegen.Met vriendelijke groet,Team Hondenmagazijn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform