Terug

Geen levering ontvangen.

Closed Openbaar

Dek-bed discounter

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Dek-bed discounter

24/12/2023

Beste, ik bestelde pp 18 december de Venice Dekbedovertrek Carrara. Ik heb nooit een bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen. Er wordt niet gereageerd op het contactbericht dat ik hierover stuurde. Omdat ik in eerste instantie het geld ook niet van mijn rekening zag afgegaan plaatste ik de bestelling opnieuw. Ook nu kreeg ik geen bevestiging via mail. Omdat het geld nu wel meteen van mijn rekening afging, besefte ik dat ik wellicht opgelicht werd. Na reviews op te zoeken ben ik duidelijk niet de enige die in jullie malafide praktijken ben getrapt. Ik eis dan ook het bedrag van de twee bestellingen op mijn naam terug op mijn rekening of ik onderneem verdere stappen met de advocaten van Testaankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform