Goedendag, ik kocht op 7/1/24 een dyson V15 stofzuiger, maar ontving geen bevestigingsmails of trackingnummer. • Op 9/1/24 vroeg ik hoe het stond met de bestelling en vroeg ik een bevestigingsmail. • Op 10/1/24 mailde u dat het product niet in voorraad was maar de volgende week wel voorradig zou zijn. We hebben 10/1 gemeld dat we zouden wachten op de voorraad. De week van 15/1 ontvingen we gene levering. • Op 22/1 schreef ik een nieuwe e-mail met de vraag tot terugbetaling, bevestigingsmail en/of trackingsnummer. Alsook op 23 en 24/1 met de vraag een terugbetaling binnen de 14 dagen (met overschrijving in bijlage zodat u weet op welk rekeningnummer terug te storten).Ook het online contactformulier meermaals gebruikt, steeds zonder reactie. • Ik heb sinds de betaling op 7/1 nog steeds geen levering noch terugbetaling ontvangen. Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt