Terug

geen levering of terugbetaling

Closed Openbaar

deals-expert.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: deals-expert.nl

24/01/2024

Goedendag, ik kocht op 7/1/24 een dyson V15 stofzuiger, maar ontving geen bevestigingsmails of trackingnummer. • Op 9/1/24 vroeg ik hoe het stond met de bestelling en vroeg ik een bevestigingsmail. • Op 10/1/24 mailde u dat het product niet in voorraad was maar de volgende week wel voorradig zou zijn. We hebben 10/1 gemeld dat we zouden wachten op de voorraad. De week van 15/1 ontvingen we gene levering. • Op 22/1 schreef ik een nieuwe e-mail met de vraag tot terugbetaling, bevestigingsmail en/of trackingsnummer. Alsook op 23 en 24/1 met de vraag een terugbetaling binnen de 14 dagen (met overschrijving in bijlage zodat u weet op welk rekeningnummer terug te storten).Ook het online contactformulier meermaals gebruikt, steeds zonder reactie. • Ik heb sinds de betaling op 7/1 nog steeds geen levering noch terugbetaling ontvangen. Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt

Berichten (3)

deals-expert.nl

Naar: E. M.

26/01/2024

Beste Klachtenbox,Mevrouw heeft allang een e-mail gehad met de vraag of ze haar bank gegevens wou sturen voor een terugbetaling.Wij zijn in afwachting van die gegevens om over te gaan op terugbetaling omdat de stofzuiger niet op voorraad was.Misschien is het verstandig om haar daar op te wijzen!Verder verzoek ik jullie om de klacht offline te halen en haar klacht ongegrond te verklaren, mocht dit niet gebeuren dan hebben jullie straks een aanklacht aan jullie broek hangen voor smaad!Met vriendelijke groet,Deals-expert.nl

E. M.

Naar: deals-expert.nl

01/02/2024

Beste, Ik heb geen mail gehad van u met de vraag naar gegevens, totdat ik test aankoop inschakelde. De gegevens zijn doorgegeven maar tot op heden geen terugstorting ontvangen. Wanneer mogen wij deze verwachten? Mvg Erin Lee Melis

E. M.

Naar: deals-expert.nl

09/02/2024

U wil dat de klacht offline gehaald wordt of er is een aanklacht voor smaad. Wij hebben onze gegevens doorgestuurd maar tot op heden nog geen stofzuiger of terugstorting gezien…


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform