Problemen met levering / terugbetalingGoedendag, ik heb 12/11 een bestelling gedaan van een MACBOOK PRO en betaalde dezelfde dag de factuur van 1479 €. Wij ontvingen een bevestiging van bestelling en betaling.Wij ontvingen echter niets .. en stuurden een vraag via de website waar ons bestelling bleef. Telefonisch is de klantendienst NIET te bereiken, uren geprobeerd en extra kosten van 21 € voor een bandje te beluisteren.• Uw bedrijf liet me op 24/11 weten dat mijn pakket vertraging heeft opgelopen, of we geduld gaan uitoefenen of terugbetaling wensen.. Op 24/11 stelden wij de vraag hoe lang het ging duren de vertraging zodat wij dan eventueel ons geld konden terugvorderen. • Op 29/11 stuurden wij opnieuw een mail met dezelfde vraag.Op 30/11 kregen wij dan als antwoord dat men voorlopig geen macbook voorradig had en of wij het geld terugwensten of wensten te wachten.Wij probeerden vandaag terug te bellen, terug bandje. Wij stuurden klachtenformulier, geen antwoord.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen en me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Mijn rekeningnummer BE41 6528 3388 2410Bedankt