Terug

geen levering of terugbetaling Macbook

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Refurbished.be

05/12/2023

Problemen met levering / terugbetalingGoedendag, ik heb 12/11 een bestelling gedaan van een MACBOOK PRO en betaalde dezelfde dag de factuur van 1479 €. Wij ontvingen een bevestiging van bestelling en betaling.Wij ontvingen echter niets .. en stuurden een vraag via de website waar ons bestelling bleef. Telefonisch is de klantendienst NIET te bereiken, uren geprobeerd en extra kosten van 21 € voor een bandje te beluisteren.• Uw bedrijf liet me op 24/11 weten dat mijn pakket vertraging heeft opgelopen, of we geduld gaan uitoefenen of terugbetaling wensen.. Op 24/11 stelden wij de vraag hoe lang het ging duren de vertraging zodat wij dan eventueel ons geld konden terugvorderen. • Op 29/11 stuurden wij opnieuw een mail met dezelfde vraag.Op 30/11 kregen wij dan als antwoord dat men voorlopig geen macbook voorradig had en of wij het geld terugwensten of wensten te wachten.Wij probeerden vandaag terug te bellen, terug bandje. Wij stuurden klachtenformulier, geen antwoord.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen en me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Mijn rekeningnummer BE41 6528 3388 2410Bedankt

Berichten (1)

Refurbished.be

Naar: D. D.

05/12/2023

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail.Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder nummer 724364729. Wij proberen onze e-mails op werkdagen altijd binnen 24 uur te beantwoorden.Met vriendelijke groet, Klantenservice Refurbished.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform