Terug

geen levering of terugbetaling

Opgelost Openbaar

Shoewies.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Shoewies.nl

02/01/2021

Beste, bij Shoewies.nl bestelde ik op 22/11/2020 4 paar elastische veters aan € 27,80 inclusief leveringskost en iets later € 9,95 voor inlegzoleeen totaal van 37,75 werd overgeschreven aan Verca-store... Bij hun advertentie stond in voorraad+snelle levering. Tot heden ontving ik niets, ik stuurde reeds meerdere malen een email naar info@shoewies.nl alsook via hun website. Meestal krijg ik een standaard antwoord, excuses en dat ze erachteraan gaan. Gestuurd door Elisa Van der Linden...maar ja... Mijn bestellingen 8189 en 8190 staan nu als geleverd bij de tracking als oplossing? Ik ontving dit zeker niet! Dit duurt dus al een tijd, zonder oplossing, bij mijn laatste schrijven zei ik dat ik de bestelling binnen 5 dagen wil of mijn geld teruggestort. Dit is al een behoorlijk bedrag voor veters, ik wens een oplossing.

Berichten (3)

Shoewies.nl

Naar: D. M.

02/01/2021

-- Please reply above this line -- Beste Daphne,Zoals in ons vorige contact vermeld ben ik het gaan navragen bij deleverancier. In verband met het nieuwe jaar heb ik vandaag pas antwoord gekregen.De leverancier heeft tot nu toe ook geen verdere informatie gekregendan wat ik je eerder heb kunnen vertellen.Helaas hebben wij geen controle over de meldingen die de track entrace geeft.Dit gebeurd buiten ons om en het gebeurd soms dat er staat geleverdterwijl dit niet zo is.Meestal is dit snel opgelost maar we hebben dit keer helaas geen tracken trace informatie van de lokale bezorgdienst waardoor we niet veelkunnen.Omdat ook wij vinden dat dit veel te lang duurt en omdat we nu nietprecies weten waar de orders zijn ga ik je het volledige betaaldebedrag terugstorten.Daar ontvang je een kennisgeving van terugbetaling van via de mail.Mochten de bestellingen toch nog geleverd worden dan mag je diehouden!Nogmaals onze excuses voor het ongemak en het lange wachten.Ik hoop je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben..Met vriendelijke groet,--Elisa van der Lindeninfo@shoewies.nl On Sat, Jan 2, 2021 at 8:48 AM UTC, klachtenbox@test-aankoop.be

D. M.

Naar: Shoewies.nl

04/01/2021

Beste Elisa, Dank voor het antwoord en hopelijk komt het snel in orde, dit duurt inderdaad te lang. Ik ontving nog niets.Met vriendelijke groeten, Daphne Mattheeusen

Shoewies.nl

Naar: D. M.

15/01/2021

-- Please reply above this line -- Beste,Daphne en Shoewies hebben momenteel de geschillen bijgelegd en Daphneis volledig terugbetaald.Die betaling is al even geleden ontvangen door Daphne.Graag zien wij dan ook dat de kwestie wordt gesloten aangezien het isopgelos!Met vriendelijke groet,--Elisa van der Lindeninfo@shoewies.nl On Thu, Jan 14, 2021 at 6:47 PM UTC, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform